پرمخاطب ترین عناوین PS5

سونی بهترین بازی های پلی استیشن 5 را معرفی کرد؛ پرمخاطب ترین عناوین PS5 در سال اول عرضه

شرکت سونی به بهانه‌ی یک‌ساله شدن پلی استیشن 5، بهترین و پرمخاطب ترین عناوین PS5 را معرفی کرد که در ادامه می‌توانید این فهرست را مطالعه کنید.

پرمخاطب ترین عناوین PS5 شامل بازی‌هایی می‌شوند که در یک ساله گذشته، پرسروصدا ظاهر شده‌اند و از نظر تجاری موفق بوده‌اند.

کمبود قطعات سخت‌افزاری که با شیوع کرونا ویروس ایجاد شد، باعث شده است تا حتی با گذشت یک سال از زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5، هنوز افراد زیادی نتوانسته‌ باشند تا آن را خریداری کنند. با این حال، کنسول جدید سونی همچنان یک موفقیت بزرگ بوده و اگر وضعیت جهان به گونه‌ی دیگری پیش می‌رفت، احتمالا در کمترین زمان، به یکی از پرفروش‌ترین پلتفرم‌‎های تاریخ تبدیل می‌شد.

سونی اخیرا فهرست 10 بازی پرطرفدار این کنسول را منتشر کرده است که بیشتر از باقی آثار در کانون توجه قرار گرفتند و اکثر خریداران این کنسول، آن‌ها را به صورت مداوم بازی کرده‌اند.

پرمخاطب ترین عناوین PS5 در سال اول عرضه

1- بازی Fortnite
2- بازی Call of Duty: Black Ops Cold War
3- بازی FIFA 21
4- بازی NBA 2K21
5- بازی Assassin’s Creed Valhalla
6- بازی Destiny 2
7- بازی MLB The Show 21
8- بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
9- بازی Demon’s Souls
10- بازی NBA 2K22

این فهرست چندان غافل‌گیرکننده نیست و نشان می‌دهد که کاربران، همان بازی‌های محبوب خود از پلی استیشن 4 را در پلی استیشن 5 نیز ادامه داده‌اند، به همین دلیل است که 8 بازیِ این فهرست از مجموعه‌های پرطرفدار و نسبتا قدیمی هستند یا در رده‌ی آثار رایگان (فری تو پلی) و لایو-سرویس قرار می‌گیرند.

پرمخاطب ترین عناوین PS5

دو بازی انحصاری سونی، یعنی نسخه‌ی فرعی مرد عنکبوتی و ارواح شیطانی هم در فهرست قرار گرفته‌اند اما مشخص است که در اولویت خریداران این کنسول نبوده‌اند. شاید تنها نکته‌ی جالب، عدم حضور بازی رچت و کلنک: شکاف جدا (Ratchet and Clank: Rift Apart) باشد که یکی از بهترین‌های پلی استیشن 5 به حساب می‌آید.

اخیرا این تفکر به وجود آمده که بازی فورتنایت دیگر همانند گذشته طرفدار ندارد و «عصر فورتنایت به عنوان پادشاه سبک بتل رویال» به پایان رسیده است اما همان طور که مشاهده کردید، این دیدگاه‌ها غلط است و این بازی، محبوب‌ترین عنوان کنسول نسل نهمی سونی به حساب می‌آید. این بازی احتمالا یکی از جایگاه‌های اصلی فهرست پرمخاطب‌ترین عناوین پلی استیشن 4 را هم تصاحب کرده است.

حضور بازی دستینی 2 هم شاید برای بعضی‌ها عجیب باشد زیرا در چند مدت اخیر، کمتر به آن توجه شده است اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد. از کنار موفقیت‌های نسخه‌ی جدید اساسینز کرید هم نباید گذشت.

حالا شاید تنها سوال این باشد که سال آینده، چه عناوینی در این فهرست قرار می‌گیرند. با ورود بازی‌های بزرگی همچون هورایزن 2 (Horizon Forbidden West) و خدای جنگ 2، این لیست دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. حضور نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی و بتلفیلد هم قطعی است.

آیا از فهرست پرمخاطب ترین عناوین PS5 رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*