اوانو

نسخه آی او اس سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو راه‌اندازی شد

نسخه آی او اس سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو راه‌اندازی شد تا دارندگان گوشی های آیفون نیز بتوانند در این سامانه عضو شوند.

مدتی قبل اپلیکیشن اوانو برای کاربران خود سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس را راه‌اندازی کرد که به کمک آن هواداران این دو تیم فوتبال محبوب قادرند با عضویت و انجام تراکنش، بدون این که هزینه اضافی را بپردازند، تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دهند.

نسخه آی او اس سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو 

در همین راستا به تازگی نسخه آی و او اس این اپلیکیشن با هدف ارتقای خدمات عرضه شد تا مالکان گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل IOS نیز بتوانند از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند. از این رو دارندگان گوشی های آیفون از فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی IOS قادرند جدیدترین نسخه اوانو را دانلود و نصب کرده و با عضویت در سامانه هواداری به حمایت تیم محبوب خود بپردازند.

اپلیکیشن اوانو به عنوان یکی از محصولات شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند محسوب می‌شود که در سه بخش اپراتوری، مالی و خرید آنلاین به کاربران خدمات ارائه می‌دهد. در همین راستا امکانی فراهم شده تا کاربران بتوانند با عضویت در سامانه هواداری آن، با انجام هر تراکنش و بدون پرداخت هزینه مازاد بر تراکنش به حمایت تیم محبوب خود بپردازند.

کاربران در سامانه هواداری ضمن حمایت مالی از تیم محبوب خود می‌توانند از سایر خدمات این اپلیکیشن نیز بهره‌مند شوند. از سایر خدمات سامانه هواداری می‌توان به اطلاع از وضعیت بازی‌های تیم به شکل کامل، امتیازدهی به بازیکنان و انتخاب بازیکن برتر پس از هر بازی اشاره کرد. البته در حال حاضر این سرویس هواداری فقط برای دو تیم استقلال و پرسپولیس فعال شده و در آینده نزدیک قرار است سایر باشگاه‌ها نیز به آن اضافه شوند. با مراجعه به سایت اوانو به نشانی https://ewano.app/ می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*