آیفون

یک آیفون به طرز شگفت انگیزی از سقوط از هواپیما بدون آسیب جان سالم به در برد!

افتادن گوشی آیفون از هر ارتفاعی برای صاحبش یک کابوس ترسناک است، حالا فردی را در نظر بگیرید که آیفونش از یک هواپیما سقوط کرد!

هنگامی که گوشی موبایل و هواپیما در یک جمله قرار می‌گیرند، اکثر اوقات داستان درباره باتری‌های منفجر شده یا اتفاقات ناخوشایند دیگر است؛ اما در نهایت، یک داستان مربوط به موبایل و هواپیما اتفاق افتاد که پایان خوشی داشت.

خلبان یک هواپیمای سبک دو موتوره هنگام برخاستن به صورت تصادفی گوشی آیفون خود را روی باند فرودگاه انداخت. خوشبختانه، خلبان توانست از برنامه Find My استفاده کند و مکان دقیق گوشی خود را بیابد، که جستجوگران را مستقیماً به سمت آن سوق داد. این گوشی در باند فرودگاه اجرایی اورلندو واقع در ایالات فلوریدا انداخته شده بود که بیشتر برای جت‌های تجاری و سایر هواپیماهای کوچک استفاده می‌شود.

یک فایل صوتی از برج مراقبت پرواز که جست و جوی پیدا کردن این آیفون را مستند می‌کرد در YouTube آپلود شده است. کارکنان فرودگاه میزان دقیق بودن مکان برنامه Find My را تحسین می‌کنند. این برنامه نشان داد که آیفون سی صد متر پایین‌تر از باند سمت راست خط مرکزی قرار دارد و این مکان دقیقاً درست بود.

شگفتی بعدی زمانی رخ داد که شخصی که گوشی را پیدا کرده بود اعلام کرد که دستگاه کاملا سالم است. این برای مراقبت پرواز بسیار تعجب آور بود، زیرا آنها مطمئن بودند که صفحه نمایش گوشی ترک خورده است. از این گذشته، آیفون با سرعتی در حدود پنجاه تا شصت مایل در ساعت در هنگام برخاستن هواپیما از زمین سقوط کرد. مراقبت پرواز در صحبت‌هایش می‌گفت در بیشتر مواقع، یک آیفون از سقوط از ارتفاع یکی دو متری جان سالم به در نمی‌برد، چه رسد به هواپیمای در حال پرواز.

متأسفانه هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه کدام مدل آیفون از این سقوط جان سالم به در برده است، وجود ندارد. در دو سال گذشته، کمپانی اپل تلاش کرده تا آیفون‌های خود را مقاوم‌تر ساخته که به راحتی نشکنند. این مورد برای سری آیفون 12 صدق می‌کند که اپل ادعا کرده بود که این مدل نسبت به مدل‌های قبلی مقاومتش چهار برابر بیشتر است. گفته می‌شود که مقاومت آیفون 13 نیز کمتر از این نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیفونی که از سقوط در فرودگاه اورلاندو جان سالم به در برد، ممکن است از خط تولید محصولات سال 2020 یا 2021 اپل باشد. .

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تبلیغات از نوع اپلی