پهپاد اپل

پهپاد اپل احتمالاً در راه است!

طبق درخواست ثبت اختراعی جدیدی که کمپانی اپل پر کرده است، پهپاد اپل احتمالاً در راه است و نام آن iDrone خواهد بود.

اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده دو درخواست ثبت اختراع جدید که توسط کمپانی «اپل» (Apple) پر شده را منتشر کرده است. نکته جالب در جدیدترین ثبت اختراع توسط این غول دنیای فناوری این بوده که نشان دهنده ایجاد و ظهور احتمالی پهپاد اپل توسط این کمپانی است. این دو پرونده جدید در اداره ثبت اختراع ایالات متحده به سه پرونده قبلی مربوط به یک دستگاه پهپاد اپل احنمالی اضافه می‌شود.

درخواست‌های ثبت اختراع جدید هر دو به پهپاد یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین مربوط بوده است. به نظر می‌رسد اولین درخواست ثبت اختراع کاربرد و روش تعامل بین پهپاد و یک کنترلر را پوشش می‌دهد. بنابراین اولین حق ثبت اختراع برای اتصال یا قطع شدن پهپاد از کنترلر است که دستگاه‌ها، سیستم‌ها و روش‌هایی برای اتصال پهپاد به یک کنترلر بی‌سیم از راه دور را پوشش می‌دهد.

دومین درخواست ثبت اختراع مربوط به ردیابی و کنترل هواپیماهای بدون سرنشین بوده که دارای شماره درخواست ثبت اختراع 20210349458 است. حق اختراع دوم مربوط به نحوه کنترل و نظارت پهپاد از طریق یک سیستم شبکه سلولی است. یک سری بررسی‌هایی که با دقت انجام شده، همچنین نشان می‌دهد که همان حق اختراع ردیابی/کنترل توسط اپل در سنگاپور با شماره 10202002204W ثبت شده است. مشخص نیست که آیا هیچ گونه تغییری بین پرونده سنگاپور و پرونده ثبت شده در ایالات متحده وجود دارد یا خیر.

هیچ اطلاعات و جزئیات درز شده‌ای دیگری وجود ندارد که شهودی بر سطح و میزان توسعه پهپاد اپل باشد. با این حال، منطقی است که انتظار داشته باشیم محصول اگر واقعاً در حال ایجاد باشد، در طول زمان اطلاعات بیشتر و بهتری درموردش منتشر خواهد شد. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که این پروژه پهپاد اپل در نهایت به عنوان یک محصول نهایی برای کاربردهای تجاری عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*