انتشار اندروید 12 برای سری گلکسی S21

آپدیت اندروید 12 برای سری گلکسی S21 با رابط کاربری One UI 4.0 منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد. این به‌روزرسانی با رابط کاربری جدی One UI 4.0 و فهرست طویلی از امکانات جدید همراه است.

روزی که بسیاری از طرفداران سامسونگ سخت منتظرش بودند و مدت زمان زیادی انتظارش را کشیدند، سرانجام فرا رسید. نه خبری از معرفی گوشی‌های گلکسی نوت نیست و متأسفانه هیچوقت دیگر نباید منتظر آن‌ها باشید. همچنین زمان زیادی هم تا رونمایی از گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن باقی مانده است.

انتشار اندروید 12 برای سری گلکسی S21

این خبر برای کاربرانی خوب است که صاحب یکی از گوشی‌های خانواده گلکسی اس 21 5G سامسونگ هستند. سرانجام آپدیت اندروید 12 برای سری گلکسی S21 به صورت کاملاً پایدار منتشر شده است و شما می‌توانید آن را همین حالا دریافت کنید.

مثل همیشه (حداقل چند سال اخیر) سامسونگ در بین گوشی‌های غیر پیکسلی ساخت گوگل، یک گام جلوتر از باقی گوشی‌سازها بوده و به‌روزرسانی نرم افزاری اندروید را زودتر ارائه می‌کند که شامل فهرست طولانی از امکانات جدید در رابط کاربری سفارشی One UI این شرکت و بهبود عملکرد دستگاه می‌شود.

این آپدیت که حاوی رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ نیز هست، نسخه پایدار همان آپدیت آزمایشی ماه سپتامبر است که گزینه‌های جدیدی برای انتخاب تم، ترفندهای جدید کیبورد و تنظیمات حریم خصوصی را ارائه می‌کرد.

انتشار اندروید 12 برای سری گلکسی S21

تمام قابلیت‌های جدیدی که کاربران می‌توانند آن‌ها را در اندروید 12 بیابند، در این آپدیت گنجانده شده است. اول از همه، به کار رفتن زبان طراحی Material You در تمام نقاط رابط کاربری است که مهم‌ترین آن امکان تغییر تم رنگی سیستم عامل بر اساس تصویر پس زمینه انتخابی کاربر و ویجت‌های بازطراحی شده است. Privacy Dashboard، یک ویژگی جدید با تمرکز روی حفظ حریم خصوصی کاربران است که درخواست اطلاعات مهم از کاربر توسط اپلیکیشن‌های مختلف را دنبال می‌کند و هر زمانی که از دوربین یا میکروفون گوشی استفاده می‌شود، این موضوع را به کاربر اطلاع خواهد داد.

انتشار اندروید 12 برای سری گلکسی S21

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آپدیت اندروید 12 برای گلکسی S21 سامسونگ، کیبورد بهبود پیدا کرده است که اکنون استیکرها و ایموجی‌های متحرک را هم ارائه می‌کند.

گرچه این آپدیت در حال حاضر محدود به گوشی‌های سری Galaxy S21 است، اما سامسونگ می‌گوید خیلی زود دیگر گوشی‌های سری گلکسی اس، گلکسی نوت، گلکسی ای، گوشی‌های تاشو و همچنین تبلت‌های گلکسی نیز می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

آپدیت One UI 4.0 ماه دسامبر برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 3، زد فولد 3، سری گلکسی اس 20، گلکسی نوت، گلکسی فولد 3 و گلکسی فلیپ 5G منتشر خواهد شد. گوشی‌های قدیمی‌تری مثل گلکسی نوت 10 و اس 10 هم ماه ژانویه این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه دو تبلت سری گلکسی تب اس 7 نیز می‌توانند از ماه ژانویه به اندروید 12 دسترسی پیدا کنند.