گوشی آنر 60 زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی خواهد شد

گوشی آنر 50 تازه وارد بازارهای غربی شده است. ولی به نظر می‌رسد سازنده به دنبال معرفی نسل جدید آن، گوشی آنر 60 – Honor 60 در بازار چین است!

هنوز خیلی از عرضه گوشی آنر 50 نگذشته ولی به نظر می‌رسد سازنده خودش را آماده رونمایی از نسل جدید آن، گوشی آنر 60 می‌کند.

یکی از گوشی‌های برند آنر به تازگی گواهی 3C را کسب کرده است. معمولاً وقتی یک گوشی این گواهی را در چین دریافت می‌کند که به نزدیک به رونمایی آن است. این گوشی شماره مدل GIA-AN00 را ارائه می‌دهد و با توان 66 وات شارژ می‌شود. یکی از کاربران ویبو معتقد است که این گوشی ماه دسامبر پیش رو معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات سری گوشی های آنر ۶۰ فاش شد؛ پرچم‌داران جدید چه ویژگی هایی دارند؟

در حالی که ما از صحت ادعای این کاربر ویبو مطمئن نیستیم، اما به نظر می‌‌رسد گفته‌های او درست باشد؛ چرا که این گوشی به تازگی در سایت 3C ظاهر شده و این به معنای نزدیک بودن رویداد معرفی آن است. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا GIA-AN00 همان گوشی Honor 60 خواهد بود یا یک مدل دیگر است؟ آنر 50 شماره مدل NTH-AN00 را یدک می‌کشید. آیا ارتباطی بین این دو مدل با یکدیگر است؟

با توجه به اینکه آنر 50 به تازگی وارد بازارهای جهانی شده، اگر ماه آینده معرفی شود خیلی تعجب‌آور خواهد بود. هرچند آنر 50 در ماه ژوئن گذشته در چین معرفی شده بود و با تأخیر چند ماهه راهی دیگر بازارهای جهانی شد. این یعنی احتمال معرفی آن برای بازار چین وجود دارد. در حالی که گوشی‌ها هر 12 ماه یک بار در بازارهای جهانی ارتقا پیدا می‌کنند، اما ملاقات با نسخه جدید گوشی‌ها در بازارهای آسیایی هر 6 ماه یک بار چیز عجیبی نیست.

به عنوان مثال می‌توان به گوشی‌های سری اوپو رینو اشاره کرد. علی‌رغم اینکه این گوشی‌ها سال 2019 معرفی شدند، تاکنون 6 نسل از گوشی‌های سری Reno معرفی شده‌اند. ما اخبار را دنبال می‌کنیم و اگر مورد جدیدی نصیبمان شد، شما را هم مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*