هونگچی E-HS9

هونگچی E-HS9 ؛ شاسی بلند لوکس چینی که برای BMW شاخ و شانه می‌کشد

هونگچی E-HS9 در راه است. این شاسی بلند لوکس چینی برای رقابت با خودروهای بی ام و مدل X7 و iX معرفی و به بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

شرکت هونگچی که در سال 1958 میلادی تاسیس شد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چینی محسوب می‌شود. این خودروساز طی سال‌های فعالیت خود به شکل ویژه محصولاتی را برای مقامات دولتی چین به تولید رساند، اما طی سال‌های اخیر به شکل جدی به تولید و عرضه محصولات برای مشتریان عادی روی آورده است. این خودروساز اخیرا محصولات لوکس متعددی را طراحی کرده و توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند. شاسی بلند لوکس هونگچی E-HS9 یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز معتبر چینی محسوب می‌شود.

مشخصات هونگچی E-HS9

هونگچی E-HS9

شاسی بلند لوکس هونگچی E-HS9 به عنوان جدیدترین محصول این خودروساز از لحاظ ابعاد در کنار محصولات بی ام و مدل X7 و iX قرار می‌گیرد، اما یک پیشرانه الکتریکی وظیفه تامین نیروی این خودرو را بر عهده خواهد داشت. البته این خودرو به شکل کامل معرفی نشده و در حال حاضر فقط چند تصویر از آن در دست است که به کمک آنها می‌توان با جزئیات طراحی این شاسی بلند آشنا شد.

هونگچی E-HS9

طراحان برای این شاسی بلند چینی ظاهر جذابی را در نظر گرفتند که البته در نگاه اول به آن برای بیننده ترکیبی از محصولات بی ام و، لینکلن و هیوندای تداعی می‌شود، اما این خودرو کاملا مدرن بوده و تمام اجزای طراحی آن به خصوص در بخش جلو با یکدیگر هماهنگی دارند. خط سقف شیبدار و رنگ‌آمیزی ترکیبی نیز توانستند نمای جذابی را در این خودرو به وجود آورند.

هونگچی E-HS9

قطعا کابین را می‌توان برجسته‌ترین بخش طراحی این شاسی بلند لوکس دانست. کابین این خودرو چینی با الهام از مدل‌های قدیمی کادیلاک طراحی شده و کاملا لوکس به نظر می‌رسد. همچنین این خودروساز چینی برای کابین فناوری‌ها و امکانات پیشرفته‌ای را در نظر گرفته تا علاوه بر لوکس بودن نهایت راحتی را برای سرنشینان به همراه داشته باشد.

گالری تصاویر