گلکسی A03 Core

گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core معرفی شد؛ یک پایین رده که احتمالا بسیار ارزان قیمت است

گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core با مشخصات رده پایین، قیمت ارزان، دوربین تک لنزی و البته یک باتری غول پیکر 5،000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

سامسونگ از یک گوشی ارزان قیمت دیگر به نام گلکسی A03 Core رونمایی کرد. شاید گیج کننده به نظر برسد، ولی این گوشی متفاوت از گوشی عرضه شده گلکسی A3 Core است که در برخی بازارها با نام گلکسی A01 Core نیز عرضه می‌شود.

این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن +HD مجهز است که یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز درون حفره قطره‌ای شکل بالای نمایشگر آن جای خوش کرده است.

در قلب تپنده این گوشی یک پردازنده 8 هسته‌ای حضور دارد که چهار هسته 1.6 گیگاهرتزی و 4 هسته دیگر 1.2 گیگاهرتزی هستند. هرچند سامسونگ اسمی از تراشه قدرت‌بخش این گوشی نیاورده، ولی سرعت کلاک این هسته‌ها با چیپست Unisoc SC9863A مطابقت دارد. به این مشخصات باید 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را هم اضافه کنیم.

دوربین پشت گوشی سامسونگ گلکسی A03 Core سنسور تک لنزی 8 مگاپیکسلی است. زیر قاب آن هم یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی حضور دارد که حرفی از پشتیبانی آن از شارژ سریع زده نشده است؛ بنابراین با توان 10 وات شارژ می‌شود.

روی این گوشی خشاب دو سیم کارت نانو و یک کارت میکرو SD قرار گرفته و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. هنوز قیمت و تاریخ عرضه گلکسی ای 03 کور نیز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*