انحراف از مسیر

انحراف از مسیر رانندگان در اپلیکیشن اسنپ شناسایی و پیگیری می‌شود

یک قابلیت امنیتی جدید در اپلیکیشن اسنپ ارائه شده و اکنون انحراف از مسیر رانندگان و حرکت خودرو در مسیر پیش‌بینی نشده و توقف نامعمول شناسایی و پیگیری می‌شود.

قابلیت انحراف از مسیر ، امکان امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ است که در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، کرج و قم فعال شده است. این قابلیت جدید به منظور تکمیل امکانات امنیتی اپلیکیشن اسنپ به این سرویس اضافه شده است. به این ترتیب انحراف از مسیر در یک سفر اسنپی و حرکت خودرو در مسیرهای پیش‌بینی نشده و توقف نامعمول، به صورت هوشمند رصد و پیگیری می‌شود و در صورت مشاهده موارد غیر عادی، فورا تیم امنیت سفر مطلع خواهد شد.

تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ در یک سال اخیر قابلیت‌ها و ابزارهای جدید و متعددی را به طور متمرکز به منظور تامین امنیت در سفرهای اسنپ به سرویس خود اضافه کرده است. سرویس امنیت سفر یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است که مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیباین و امنیت سفر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک‌گذاری مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس اشاره کرد.

آشنایی با قابلیت رصد انحراف از مسیر

قابلیت رصد انحراف از مسیر نیز برای امنیت سفرهای اسنپی اضافه شده است که باعث شده امکانات و ابزارهای امنیتی این اپلیکیشن به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی های اینترنتی برسد. در واقع اکنون تمام راهکارهای تکنولوژیکی که در سرویس‌های مشابه در سراسر دنیا برای امنیت کاربران در سفر در نظر گرفته شده، در اپلیکیشن اسنپ نیز مشاهده می‌شود.

برای قابلیت رصد انحراف از مسیر در اسنپ، الگوریتمی نوشته شده که این الگوریتم رو به بهبود است. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی در سه شهر تهران، کرج و قم مسیر سفرها را رصد می‌کند و به زودی با دقت بالاتر قادر خواهد بود تمام موارد غیر عادی در سفرهای اسنپی را شناسایی و تیم امنیت اسنپ را مطلع کند. در ادامه، تیم امنیت سفر با مسافر ارتباط برقرار کرده و وضعیت سفر را بررسی می‌کند و در صورت لزوم اقدامات لازم برای تامین امنیت سفر و رسیدن مسافر به مقصد را انجام می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*