نسخه جدید خودروی DS7

نسخه جدید خودروی DS7 برای رئیس جمهور فرانسه رونمایی شد+عکس و مشخصات

نسخه جدید خودروی DS7 توسط برند لوکس دی اس معرفی شد. این خودرو به شکل ویژه برای رئیس جمهور فرانسه طراحی شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

از چندین سال گذشته تا به امروز لیموزین‌های ویژه کادیلاک در کشور آمریکا وظیفه حمل رئیس جمهور را بر عهده دارند. در سایر کشورها نیز معمولا خودروهای آلمانی و انگلیسی ویژه برای جابجایی رئیس جمهور و مقامات دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در همین راستا پس از این که امانوئل مکرون در سال 2017 به عنوان رئیس جمهور فرانسه انتخاب شد، گروه PSA که اکنون بخشی از اتحاد استلانتیس محسوب می‌شود به کمک برند لوکس دی اس یک خودرو ویژه را بر پایه خودرو DS7 ویژه رئیس جمهور طراحی کرد. این خودروساز معروف اکنون نیز از نسخه جدیدی از این خودرو لوکس پرده برداشت که در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی‌های طراحی نسخه جدید خودروی DS7 آشنا خواهیم کرد.

مشخصات نسخه جدید خودروی DS7

نسخه جدید خودروی DS7

نسخه جدید خودروی DS7 بر پایه DS7 کراس بک E-Tense 300 توسعه پیدا کرده و به همین دلیل طول آن اکنون به 4790 میلی‌متر می‌رسد. همچنین فاصله محوری آن نیز حدود 200 میلی‌متر افزایش پیدا کرده و به همین دلیل برای سرنشینان فضای بیشتری را به همراه خواهد داشت. البته این خودروی ویژه رئیس جمهور فرانسه اکنون در نسخه جدید از بدنه زرهی و شیشه‌های ضد گلوله نیز بهره می‌برد. همچنین طراحان برای جلوپنجره از چراغ‌های چشمک زن آبی استفاده کرده‌اند.

نسخه جدید خودروی DS7

در بدنه و در داخل این خودرو لوکس نشان RF (French Presidential fleet) به چشم می‌خورد و رینگ‌های 20 اینچی جدید با طراحی ویژه خود توانستند نمای جذابی را به وجود آوردند. برای این خودرو آنتن کوسه‌ای جدید در بالای سقف خودرو استفاده شده که نسبت به سایر مدل‌های DS7 از طرح متفاوتی بهره می‌برد.

نسخه جدید خودروی DS7

برند لوکس دی اس در کابین نیز تغییراتی را در نظر گرفته که طبق آن اکنون شاهد تغییر طراحی صندلی‌های عقب هستیم و همچنین دو صندلی جداگانه نیز برای افزایش راحتی به این خودرو اضافه شده‌اند. هر یک از این صندلی‌ها دارای تنظیمات خاص خود بوده و یک کنسول کشیده نیز آنها را از یکدیگر جدا کرده است.

نسخه جدید خودروی DS7

این کنسول از شارژر بی‌سیم بهره می‌برد و از روی آن می‌توان تنظیمات سردکن و گرمکن صندلی‌ها را انجام داد. در کابین این خودرو از روکش چرم بازالت و آلکانترا استفاده شده و برخی قطعات نیز دارای طرح پیانویی هستند.

نسخه جدید خودروی DS7

نسخه جدید خودروی DS7 از همان موتور پلاگین هیبریدی نسخه قبلی خود بهره می‌برد. در واقع یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بنزینی و دو پیشرانه برقی وظیفه تامین نیروی این خودرو را بر عهده دارند. در مجموع پیشرانه‌های خودرو رئیس جمهور فرانسه می‌توانند قدرتی برابر با 296 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. قدرت تولیدی نیز به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

نسخه جدید خودروی DS7

از آنجایی که این خودرو از همان مشخصات فنی قبلی بهره می‌برد، افزایش ابعاد و اضافه شدن بدنه زرهی بدون شک باعث کاهش عملکرد فنی نسبت به نسخه معمولی خواهد شد. گفتنی است نسخه معمولی این خودرو ظرف مدت 5.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در حالت الکتریکی با یک بار شارژ کامل باتری نیز قادر است 58 کیلومتر را بپیماید، اما این اعداد به دلیل تغییرات اعمال شده در نسخه ویژه رئیس جمهور آمریکا افت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*