دی اس 4 مدل 2021

دی اس 4 مدل 2021 با تغییرات ظاهری و داخلی گسترده معرفی شد

دی اس 4 مدل 2021 معرفی شد. این خودروساز فرانسوی دی اس 4 را در دو مدل هاچ بک و کراس به همراه تغییرات ظاهری و داخلی گسترده معرفی کرد.

برند لوکس فرانسوی DS از نسل جدید دی اس 4 پرده برداشت. این خودرو در دو نسخه هاچ بک و کراس به بازار عرضه خواهد شد که نسخه هاچ بک با آئودی A3 و مرسدس بنز A کلاس و نسخه کراس نیز با کراس اوورهایی نظیر لکسوس UX و مرسدس بنز GLA رقابت خواهد کرد. شرکت دی اس این خودرو را بر پایه پلتفرم جدید EMP2 طراحی کرده که از لحاظ ظاهری بسیار جذاب است. همچنین در طراحی این خودرو از کانسپت Aero Sport Lounge الهام گرفته شده است.

مشخصات دی اس 4 مدل 2021

دی اس 4 مدل 2021

طراحان برای دی اس 4 مدل 2021 چراغ‌های جلو جدید LED ماتریکس این شرکت را در نظر گرفتند و در هر طرف دو ردیف LED اس شکل به عنوان دی لایت نیز نصب شده است. از ویژگی‌های نمای جانبی این خودرو نیز می‌توان به گلگیرهای عقب عضلانی، دستگیره‌های در مخفی و خط سقف کم‌ارتفاع اشاره کرد. مدل‌های گران‌تر این خودرو نیز از امکانات فنی متنوعی برخوردار شده‌اند؛ یکی از این ویژگی‌ها سیستم تعلیق با اسکن فعال است که از یک دوربین برای خواندن جاده و تنظیم تعلیق طبق آن بهره می‌برد. همچنین این خودرو به نمایشگر سربالای پیشرفته مجهز شده که 4 متر جلوتر از شیشه جلو اطلاعات را نشان می‌دهد.

دی اس 4 مدل 2021

کابین دی اس 4 مدل 2021 نیز با تغییرات زیادی همراه شده است. از ویژگی‌های خاص کابین این خودرو می‌توان به دریچه‌های تهویه نامرئی یکپارچه با کنترل‌های سیستم تهویه و دکمه‌های پنجره‌ها در داخل درها اشاره کرد. یک نمایشگر 10 اینچی لمسی نیز در وسط داشبورد قرار دارد که سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی را با رابط کاربری جدید و قابلیت کنترل با صدا و اشاره ارائه می‌دهد. برای این خودرو امکان سفارش تودوزی‌های چرمی ناپا و آلکانترا و همچنین تریم‌های چوبی قهوه‌ای یا کربنی فورج‌کاری شده وجود خواهد داشت.

دی اس 4 مدل 2021

شرکت دی اس برای نسل جدید DS4 نیز موتورهای بنزینی، دیزلی معمولی و یک مدل پلاگین هیبریدی جدید در نظر گرفته است. از این رو مشتریان می‌توانند برای این خودرو پیشرانه‌های بنزینی با قدرت‌های 130 اسب بخار، 180 اسب بخار و 225 اسب بخار را سفارش دهند. همچنین امکان سفارش یک پیشرانه دیزلی 130 اسب بخاری نیز وجود دارد. علاوه بر این، قوای محرکه نسخه پلاگین هیبریدی با نام E-Tense نیز برای این خودرو عرضه می‌شود که متشکل از یک پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی با 180 اسب بخار قدرت در کنار یک موتور الکتریکی 110 اسب بخار و پکیج باتری لیتیوم یونی 1.4 کیلووات ساعتی است. قدرت تولید شده از این قوای محرکه حدود 225 اسب بخار بوده و برد تمام الکتریکی آن نیز بالغ بر 50 کیلومتر است. گیربکس 8 سرعت اتوماتیک قدرت تمام این موتورها را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

دی اس 4 مدل 2021

بر خلاف انتظار نسخه کراس دی اس 4 مدل 2020 نسبت به نسخه هاچ بک از ارتفاع بیشتری بهره نمی‌برد و از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به تزئینات مشکی مات روی بخش‌های مختلف بدنه، اضافه شدن ریل‌های روی سقف و یک سیستم کنترل کشش با حالت‌های خاص اشاره کرد. این خودروساز فرانسوی از سه ماهه چهارم سال 2021 محصول جدید خود را در سراسر اروپا به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*