گوشی های اقتصادی موتورولا

تصاویر و جزئیاتی از گوشی های اقتصادی موتورولا فاش شد

اطلاعاتی از گوشی های اقتصادی موتورولا برای سال ۲۰۲۱ شامل موتو جی ۱۰, موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور پیش از عرضه فاش شده است.

موتورولا در حال آماده‌سازی گوشی‌های جدیدی از سری E و سری G خودش است که اکنون دو مدل آن‌ها با نام داخلی Moto Capri و Moto Capri Plus در اینترنت دیده شده‌اند. اکنون توسعه‌دهندگان گروه XDA نگاه اولیه‌ای به این دو گوشی انداخته‌اند و ادعا می‌کنند مدل کاپری بگوا نام تجاری Moto G10 و مدل کاپری پلاس با نام تجاری Moto G30 وارد بازار خواهند شد. علاوه بر این دو، اطلاعاتی از گوشی Moto E7 Plus نیز فاش شده است.

موتورولا موتو جی ۱۰

گوشی های اقتصادی موتورولا

گوشی موتو جی 10 ارزان قیمت‌ترین مدل در گوشی های اقتصادی موتورولا Moto G برای سال 2021 است که با قیمت 180 دلاری عرضه خواهد شد. این گوشی از یک نمایشگر با بریدگی به شکل قطره آب بهره می‌برد که رزولوشن +HD و نرخ رفرش 60 هرتزی را ارائه می‌کند. گرچه جزئیاتی از اندازه این نمایشگر در دست نیست.

قاب پلاستیکی پشتی این گوشی به شکل ساده طراحی نشده است و از الگوی مواج استفاده می‌کند. روی این قاب پلاستیکی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی کمکی برای ثبت جزئیات تشخیص عمق دیده می‌شود. این دیوایس از چیپست اسنپدراگون 420 قدرت می‌گیرد و با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگ حافظه داخلی همراه است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، کیت اتصال NFC و یک دکمه اختصاصی برای فراخواندن دستیار مجازی گوگل اشاره کرد. موتورولا این گوشی را در دو رنگ خاکستری و مرواریدی وارد بازار خواهد کرد.

موتورولا موتو جی ۳۰

گوشی های اقتصادی موتورولا

یکی دیگر از گوشی های اقتصادی موتورولا برای امسال موتو جی ۳۰ نام دارد که با نام داخلی موتو کاپری پلاس و شماره مدل XT2129 نیز شناخته می‌شود. طراحی این گوشی به طور کلی شبیه مدل جی ۱۰ است، با این تفاوت که قاب پلاستیکی پشتی آن دیگر از بافت مواجه استفاده نمی‌کند و صاف است. از بخش‌های پیشرفته‌تر در این گوشی می‌توان به نرخ رفرش سریعتر نمایشگر (۹۰ هرتز به جای ۶۰ هرتز) و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی اقتصادی Moto G30 از چیپست قوی‌تر اسنپدراگون ۶۶۲ قدرت می‌گیرد و با ۴/۶ گیگ رم و ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه برخوردار است. در پشت قاب این گوشی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است که یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و ثبت جزئیات عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. قیمت این مدل ۲۱۶ دلار اعلام شده و قرار است در رنگ‌های خاکستری و آسمانی عرضه شود.

موتورولا موتو ای ۷ پاور

گوشی های اقتصادی موتورولا

اسمارت فون اقتصادی دیگری که در تازه‌ترین اسناد به آن اشاره شده، گوشی موتو ای ۷ پاور (با شماره مدل XT2097 است). هنوز قیمت این گوشی فاش نشده است، اما می‌دانیم که از چیپست MediaTek Helio P22 با ۲/۳ گیگ رم و حافظه ۳۲/۶۴ گیگابایتی قدرت می‌گیرد.

در پشت این دیوایس یک ماژول دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز آن را همراهی می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. طبق اطلاعات به بیرون درز کرده، این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد، به جک هدفون و یک دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل نیز مجهز است.

سایر گوشی های اقتصادی موتورولا برای سال ۲۰۲۱

اما به جز این سه گوشی، موتورولا چند مدل دیگر را نیز معرفی می‌کند که شامل مدل‌های زیر می‌شود:

  • Moto e6i
  • Moto e7 Power
  • Moto e7i Power
  • Moto G10
  • Moto G30
  • Moto G100

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*