گیفت کارت اپل

راهنمای خرید گیفت کارت اپل و نحوه استفاده از آن در موبوگیفت

یکی از فاکتورهای استفاده بدون محدودیت از سرویس‌ها و فروشگاه کمپانی اپل، داشتن کارت اعتباری بین‌المللی یعنی ویزا کارت، مستر کارت و… است. شرکت اپل برای کسانی که به این کارت‌ها دسترسی ندارند، گزینۀ دیگری را هم به نام گیفت کارت اپل در نظر گرفته است. در ادامه می‌خواهیم درباره گیفت کارت اپل، نحوه خریداری و آموزش استفاده از آن صحبت کنیم.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یا همان آیتونز کارت، محصولی تولید شده توسط شرکت اپل است که با خرید و شارژ آن می‌توانید نرم‌افزارها، بازی‌ها و سایر محصولات داخل اپ‌استور را بدون محدودیت خریداری کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل

با خرید گیفت کارت اپل یک کُد 16 رقمی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در اکانت اپل‌آیدی خودتان وارد کنید، سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد برنامه App Store شوید و در منوی پایین آن، گزینۀ Today را انتخاب کنید.
  2. از قسمت بالا در سمت راست وارد پروفایل‌تان شوید و روی گزینۀRedeem Gift Cards or Code کلیک کنید.
  3. حالا اگر کد گیفت کارت را به‌درستی وارد کرده باشید، باید پیغامYou’ve successfully redeemed your code را دریافت کنید.

با تکمیل مراحل بالا با هر خریدی که از اپ‌استور انجام دهید، مبلغ محصول از اعتبار اپل‌آیدی شما کم می‌شود.

راستی اگر نتوانستید وارد اکانت خودتان شوید باید گزینه Sing in را انتخاب کنید و اطلاعات اپل‌آیدی را مجدداً وارد کنید. همچنین اگر با پیغام You must enter a valid code مواجه شدید، یعنی کد گیفت کارت را به‌درستی وارد نکردید. پس یک‌بار دیگر با دقت بیشتری این کار را انجام بدهید و از Copy/Paste کردن آن خودداری کنید.

گیفت کارت اپل

چند نکته مهم درباره گیفت کارت اپل

  • تمام مراحل واردکردن گیفت کارت را با آی‌‌پی غیر از ایران انجام دهید.
  • پیشنهاد می‌کنیم جهت استفاده راحت‌تر و جلوگیری از مسدودشدن اپل‌آیدی‌تان تمام مراحل گفته شده را با آی‌پی آمریکا انجام دهید.
  • برای انجام اولین خرید از اپ‌استور حتماً باید به سوالات امنیتی اپل‌آیدی به‌درستی پاسخ دهید و سپس کد گیفت کارت خودتان را وارد کنید.

سعی کنید مراحل بالا را با دقت و حوصله انجام دهید تا دچار هیچ مشکل و اخطاری نشوید.

با گیفت کارت اپل چه چیزهایی می‌توانید بخرید؟

  1. برای خرید از فروشگاه Apple books، App Store، iTunes یا برنامه Apple TV می‌توانید از گیفت کارت اپل استفاده کنید.
  2. با داشتن گیفت کارت اپل می‌توانید آیفون، آیپد، مک‌بوک، اپل‌واچ و سایر محصولات اپل را ارزان‌تر از قیمت واقعی‌شان بخرید.
  3. برای دستگاه‌های خودتان اکسسوری تهیه کنید. شما می‌توانید از فروشگاه اپل انواع هدفون‌های بی‌سیم، اسپیکرها، دسته‌های بازی، کابل‌های شارژ و حتی قاب گوشی و فلش خریداری کنید.
  4. می‌توانید از گیفت کارت اپل برای خرید Apple Care استفاده کنید.
  5. احتمالا در فروشگاه اپ‌استور، بازی‌ها و برنامه‌های پولی زیادی وجود دارد که به آن‌ها علاقه دارید، شما با داشتن گیفت کارت اپل می‌توانید به تمام آن‌ها به راحتی دست پیدا کنید.

 مزیت‌های طلاییِ خرید گیفت کارت اپل

  • به کمک گیفت کارت اپل می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی خودتان را مدیریت کنید.
  • به‌طور کلی آیفون، آیپد و… برای هماهنگی با اطلاعات موردنظر شما، نیاز به گیفت کارت دارند.
  • همچنین این محصول به جهت کاربردی بودن، می‌تواند پیشنهاد خوبی برای هدیه دادن هم باشد.

گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل از موبوگیفت

این روزها که همه افراد به‌دنبال یک وب‌سایت معتبر و قانونی برای خرید گیفت کارت هستند، قطعاً سامانه موبوگیفت می‌تواند گزینۀ بسیار خوب و مناسبی باشد. موبوگیفت از سال 1394 فعالیت خودش را در زمینه ارائه و فروش انواع گیفت کارت شروع کرده و توانسته حمایت و رضایت قلبی مشتریانش را به دست آورد.

موبوگیفت در تمام این سال‌ها تلاش زیادی کرده تا بتواند گیفت کارت‌ های اصلی انواع مارکت‌ها را از سراسر کشورهای جهان دورهم جمع کند و در انجام این کار مجوزهای لازم را نیز کسب کرده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این سامانه، گیفت کارت مورد نظرتان را بخرید و تجربۀ دلچسبی داشته باشید.

علاوه‌بر این موضوع در موبوگیفت به فاصلۀ یک چشم برهم زدن می‌توانید گیفت کارت موردنظر خودتان را تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید! حتماً می‌پرسید چطوری؟

در موبوگیفت کد گیفت کارت خریداری شده، بلافاصله پس از خرید آنلاین از طریق پیامک و یا ایمیل برای‌تان ارسال می‌شود و شما می‌توانید با کمک آموزش‌های لازمی که در اختیارتان قرار داده می‌شود، آن را فعال کرده و به‌ راحتی از آن استفاده کنید. البته 2 نکته را فراموش نکنید:

در تکمیل مراحل خرید، حواس‌تان به درست واردکردن آدرس ایمیل و شماره تلفن‌تان باشد.

باتوجه به این که کُد گیفت کارت برای شما ارسال می‌شود، بهتر است که در نگهداری اطلاعات شخصی خودتان کمی دقت داشته باشید.

گیفت کارت اپل

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*