ماوس گیمینگ

بهترین ماوس گیمینگ 2021 برای بازی‌های FPS

این که مهارت ما در بازی‌های FPS به تنهایی کافی نیست و باید برای اجرای این مهارت‌ها ابزارهایی حرفه‌ای در دست داشته باشیم، باعث شده که ماوس و کیبورد حرفه‌ای نزد گیمرها اهمیت زیادی داشته باشند.

اگر به‌دنبال خرید ماوس گیمینگ برای اجرای بازی‌های شوتر و به ویژه شوتر اول شخص هستید، آن‌چه که در ادامه می‌آید را از دست ندهید. سعی می‌کنیم چند نمونه از ماوس‌هایی که هر یک می‌توانند با توجه به قیمت‌شان بهترین ماوس گیمینگ 2021 و حتی 2020 باشند را معرفی کنیم.

بهترین ماوس گیمینگ 2021

1- Razer Basilisk V3

کمتر کسی مخالف است که این ماوس جدید برند ریزر لااقل جزو 3 ماوس برتر سال 2021 است. سری Basilisk از ماوس‌های ریزر از بهترین ماوس‌های جهان برای بازی‌های شوتر هستند. این سری در قسمت کناری، جایی که انگشت شست با ماوس برخورد می‌کند، از یک کلید اسنایپر برخوردار هستند که گیمر می‌تواند با فشار دادن آن به هنگام هدف‌گیری، dpi را به کمترین سطح برساند و بهترین هدف‌گیری را داشته باشد. خوشبختانه V3 از ماوس‌های Basilisk نه‌تنها این کلید اسنایپر را داراست، بلکه از 10 کلید قابل شخصی‌سازی دیگر برخوردار است. کافی‌ست نرم افزار ریزر را نصب کنید و تک‌تک کلیدهای روی بدنه‌ی ماوس را به هر شکلی که می‌خواهید تنظیم کنید.

این ماوس همچنین از سری جدید سنسور RAZER™ FOCUS+ برخوردار شده و به همین دلیل بالاترین سطح dpi در آن به 26000 رسیده است. اسکرول چهار حالته با کارایی جالب، منطقه‌های مختلف RGB با تنظیم از بین 16.8 میلیون رنگ و حداکثر سرعت ردیابی 650 IPS از دیگر آپشن‌های ویژه‌ی این ماوس برند ریزر هستند.

2- ماوس لاجیتک G Pro X Superlight

دومین ماوسی که لیاقت لقب بهترین ماوس گیمینگ 2021 را دارد، ماوسی از برند لاجیتک است که از سنسور حرفه‌ای HERO25K برخوردار است. به‌لطف این سنسور، بالاترین سطح Dpi در ماوس لاجیتک G Pro X Superlight به 25600 رسیده و در این سطح، حرکت مکان‌نمای ماوس در نمایشگر به‌شکلی باورنکردنی سریع است.

این ماوس بی سیم همچنین از باتری قدرتمندی برخوردار است، به‌گونه‌ای که با یک بار شارژ باتری می‌توان تا حدود 70 ساعت از آن توقع شارژدهی داشت.

5 کلید ماکرو و طراحی کاملاً ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول برند لاجیتک هستند.

3- ماوس Razer viper ultimate

محصول دیگری از ریزر گزینه‌ی سوم ما برای انتخاب بهترین ماوس گیمینگ 2021 است. این ماوس جذاب در دو مدلِ با و بدون داک شارژ عرضه شده است. مدل بدون داک شارژ به واسطه‌ی کابل شارژ می‌شود، اما مدل همراه با داک شارژ از طریق یک داک شارژ حرفه‌ای شارژ می‌شود.

این ماوس گیمینگ از سنسور اپتیکال RAZER FOCUS+ برخوردار است و به واسطه‌ی این سنسور، سطح dpi آن در حالت حداکثری به 20000 می‌رسد. همچنین 8 کلید قابل برنامه‌ریزی روی این ماوس طراحی شده و می‌توانید با نصب نرم افزار Synapse 3، هر یک از این 8 کلید را به هر شکلی که می‌خواهید تنظیم و شخصی‌سازی کنید. در ضمن باتری این ماوس با یک بار شارژ تا 70 ساعت شارژدهی دارد. افزون بر این، طراحان ریزر برای آن که گیمرهایی که به تأخیر ماوس حساس‌اند را راضی کنند، از اتصال HYPERSPEED برای این ماوس استفاده کرده‌اند. به لطف این اتصال 2.4 گیگاهرتزی، تأخیر به حداقلِ ممکن می‌رسد و می‌توانید با خیالی آسوده به بازی‌های FPS مشغول شوید.

4- ماوس Rapoo V280

اما اگر به دنبال خرید بهترین ماوس گیمینگ 2021 با قیمتی پایین هستید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید ماوسی از برند رپو است. این ماوس مدل V280 به بهترین شکل از RGB پشتیبانی می‌کند و همچنین از چند کلید قابل برنامه‌ریزی روی بدنه برخوردار است.

وجود حافظه‌ی داخلی در ماوس باعث شده که بتوان پروفایل‌های مختلف ساخت و تنظیمات گوناگون را در حافظه‌ی خود ماوس ذخیره کرد. حداکثر سطح dPI هم به 7000 می‌رسد و می‌توان با یک کلید، بین سطوح مختلف dpi سوییچ کنید.

5- موس گیمینگ ریزر DeathAdder V2 Mini

ماوس گیمینگ

خوبی برند ریزر این است که تک‌تک محصولاتش را برای سلایق و اقشار مختلف عرضه می‌کند. با وجودی که بسیاری از محصولات ریزر قیمت بالایی دارند، برخی از محصولات آن قیمتی بسیار کمتر دارند تا گیمرهایی که نمی‌خواهند برای خرید ماوس گیمینگ چندان زیاد هزینه کنند را هم راضی نگاه دارند. از میان ماوس‌های گیمینگ ریزر که قیمتی کمتر از ماوس‌های گران‌قیمت دارند، موس گیمینگ ریزر DeathAdder V2 Mini از بهترین‌هاست.

برای این ماوس از سنسور اپتیکال بهره گرفته‌اند که حاصل استفاده از آن، رسیدن سطح dpi ماوس به 8500 است. این ماوس همچنین دارای 6 کلید ماکرو برای شخصی‌سازی است. وجود RGB قابل ‎تنظیم، پایه‌های PTFE و پنل‌های ضد لغزش برای جلوگیری از تعریق، از دیگر ویژگی‌های شاخص این ماوس برند ریزر هستند.

6- ماوس لاجیتک G502

ماوس گیمینگ

ماوس لاجیتک Mouse Logitech G502 ششمین پیشنهاد ما به عنوان بهترین ماوس گیمینگ 2021 است. این ماوس از بهترین ماوس‌های برند لاجیتک است و صرفا برای گیمرهایی تولید و عرضه شده که با ماوس‌های معمولی سازگاری ندارند.

همان کلید اسنایپری که در بالا به آن اشاره شد، در این ماوس G502 هم به کار گرفته شده تا هنگام شلیک کردن به راحتی هر چه تمام کارتان را انجام دهید.

این ماوس در مجموع از 11 کلید قابل برنامه‌ریزی برخوردار است و با تنظیم تک‌تک آن‌ها بی‌شک عملکردی بهتر از پیش خواهید داشت. افزون بر این، سنسور HERO در این ماوس به کار گرفته شده و باعث رسیدن سطح DPI ماوس به 16000 شده است. RGB قابل تنظیم به‌واسطه‌ی تکنولوژی LIGHTSYNC RGB و امکان تغییر وزن با قطعات اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول برند لاجیتک هستند.

7- ماوس لاجیتک G402 Hyperion Fury

ترکیب سنسور اپتیکالِ Logitech Delta Zero™ و Fusion Engine™hybrid در این ماوس باعث دقت و سرعت بالای ماوس شده‌اند. حداکثر dpi ماوس لاجیتک مدل G402 به 4000 رسیده و حداکثر سرعت ردیابی هم به 400 IPS.

این محصول همچنین از 8 کلید ماکرو برخوردار است و افزون بر این، قادر به برقراری اتصال 2.4 گیگاهرتزی برای رساندن سطح تأخیر به حداقل ممکن است.

***********

اگر قصد خرید ماوس گیمینگ دارید، پیشنهاد ما این است که یکی از این 7 ماوس یا حتی ماوس‌های دیگر از برندهای مختلف را از فروشگاه آنلاین دراگون شاپ تهیه کنید. برای حُسن انتخاب شما، کد تخفیفی اختصاصی برای شما تدارک دیده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید هنگام خرید ماوس، 50 هزار تومان تخفیف بگیرید: Mouse50

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*