داریا همراه

خدماتی در سطح استانداردهای جهانی با داریا همراه ، نماینده رسمی سامسونگ در ایران

داریا همراه که به عنوان نماینده رسمی سامسونگ در ایران محسوب می‌شود توانسته محصولاتی اصل و خدماتی در سطح استانداردهای جهانی را به مشتریان گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران ارائه دهد.

هنگامی که در موبایل یا تبلت خود با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه می‌شوید، دسترسی به یک نمایندگی رسمی و کارشناسان متخصص که از قطعات اصلی استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به طور کلی برای تعمیر گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت‌های هر برند باید تخصص همان برند را داشت و استفاده از قطعات اصل در تعمیرات چنین محصولاتی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

بر اساس آمارها، برند کره‌ای سامسونگ توانسته حدود 66 درصد از سهم فروش بازار گوشی های هوشمند و تبلت‌ها را در بازار ایران به خود اختصاص دهد. از این رو با توجه به این که تعداد زیادی از کاربران ایرانی از موبایل و تبلت این برند استفاده می‌کنند، وجود یک نمایندگی رسمی از سامسونگ باعث خواهد شد تا نگرانی این مشتریان رفع شود. در همین راستا داریا همراه پایتخت به عنوان نمایندگی رسمی گوشی و تبلت‌های سامسونگ در ایران شناخته می‌شود که طی سال‌های اخیر توانست به مشتریان برند سامسونگ به خوبی خدمات‌رسانی کند.

داریا همراه تحت نظارت سامسونگ قرار دارد

ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان موبایل‌ها و تبلت های سامسونگ به عنوان یکی از فعالیت‌های داریا همراه پایتخت محسوب می‌شود. این شرکت کاملا زیر نظر سامسونگ فعالیت می‌کند که همین موضوع یکی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. در واقع شرکت سامسونگ کارشناسان داریا و عملکرد آنها را همواره مورد بررسی قرار می‌دهد تا در عملکرد آنها هیچ نقصی وجود نداشته باشد. از این رو خدماتی که به مشتریان سامسونگ توسط داریا همراه پایتخت ارائه می‌شود، در سطح استانداردهای جهانی، حرفه‌ای و محترمانه خواهد بود.

یکی دیگر از مزیت‌های داریا همراه پایتخت که باعث جلب اعتماد مشتریان شده، استفاده از قطعات و محصولات جانبی اصل است که به شکل مستقیم از شرکت سامسونگ تامین می‌شوند و در تعمیر گوشی های هوشمند و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

واردات مستقیم از شرکت سامسونگ

تشخیص محصولات تقلبی از اصلی در بازاری که گوشی‌ها و محصولات جعلی و غیر اصل وجود دارد، بسیار دشوار خواهد بود. همچنین پیدا کردن فروشنده‌ای قابل اعتماد که بتوان از اصل بودن محصولات آن مطمئن بود نیز کار سختی محسوب می‌شود. در همین راستا داریا همراه پایتخت با واردات مستقیم گوشی های هوشمند و تبلت از شرکت سامسونگ توانسته نگرانی کاربران برای خرید محصولات اصل را برطرف سازد. از آنجایی که این نمایندگی رسمی بوده و واردات محصولات نیز به شکل مستقیم از سامسونگ انجام می‌شود، مشتریان با خیال آسوده و اعتماد کامل می‌توانند کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

حضور موفق داریا در بازار ایران

طبق آمارها، داریا موفق شده حدود 40 درصد از بازار فروش موبایل‌ها و تبلت های سامسونگ را به خود اختصاص دهد. این آمار حاکی از آن است که مشتریان به داریا اعتماد دارند و از خدماتی که دریافت کردند راضی هستند. در واقع هیچ کسب‌وکاری بدون ارائه خدمات مناسب و با کیفیت قادر نیست چنین آمار فروشی را کسب کند. همچنین کسب 40 درصد از بازار فروش سامسونگ توسط داریا همراه پایتخت ضمن این که از با کیفیت بودن خدمات و محصولات آن حکایت دارد، نشان می‌دهد این کسب‌وکار از بازار موبایل ایران دانش بالایی دارد. همچنین داریا توانست فقط طی 3 سال به چنین جایگاهی در بازار دست پیدا کند که نشان دهنده اعتماد بالای کاربران به این کسب‌وکار است.

به طور کلی حضور یک نمایندگی رسمی از یک برند محبوب طی همکاری مستقیم یک کسب وکار ایرانی با یک شرکت جهانی باعث خواهد شد تا بسیاری از نگرانی‌ها و مشکلات مشتریان برطرف شود. داریا همراه پایتخت طی 3 سال فعالیت خود توانسته خدمات و محصولات مناسبی را به مشتریان سامسونگ در سطح استانداردهای جهانی ارائه دهد. همچنین افزایش همکاری مشتریان و کاربران سامسونگ با داریا باعث پیشرفت دوچندان این کسب‌وکار ایرانی خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.