مستند رویاهای خالکوبی شده

مستند رویاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل در جشنواره میلان درخشید

فیلم مستند رویاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل درباره چند نوجوان عاشق فوتبال ساخته شده است. این مستند در جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان خوش درخشید.

با حمایت شرکت ایرانسل، فیلم مستند رویاهای خالکوبی شده ساخته شد. این فیلم مستند، داستان تلاش چند نوجوان عاشق فوتبال از شهرهای مختلف ایران را روایت می‌کند که در حال تلاش برای رسیدن به فوتبال حرفه‌ای هستند. این چند نوجوان، در کمپ‌های استعدادیابی مشترک ایرانسل و لالیگای اسپانیا شرکت و رقابت می‌کنند تا بتوانند موفق به حضور در اسپانیا برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه‌ای شوند.

مستند رویاهای خالکوبی شده

سی و نهمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان در سال 2021 به تازگی برگزار شد و فیلم مستند رویاهای خالکوبی شده توانست در این جشنواره جهانی خوش بدرخشد. این مستند که با حمایت ایرانسل ساخته شده، تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره را از فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی دریافت کرد.

مراسم اختتامیه این جشنواره جهانی با پیام توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد و شخصیت‌های مهم فرهنگی و ورزشی مانند شهردار شهر میلان ایتالیا، تعدادی از چهره‌های فرهنگی ایتالیا و همچنین مدیران باشگاه‌های اینتر میلان، آث میلان و رئال مادرید در آن حاضر بودند.

مستند رویاهای خالکوبی شده

درباره مستند رویاهای خالکوبی شده

بهزاد توکلی و مهدی گنجی تهیه کنندگان مستند رویاهای خالکوبی شده هستند که این فیلم را با حمایت ایرانسل تولید کردند. توکلی و گنجی پیش از این نیز موفق به کسب دیپلم افتخار هیات داوران جشن مستقل سینمای مستند ایران و نامزدی در چهار رشته شده بودند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر هم نامزد بهترین مستند سال شد و در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت، چهار بخش نامزدی برای دریافت جایزه از دیگر افتخارات رویاهای خالکوبی شده محسوب می‌شود.

مستند رویاهای خالکوبی شده

لازم به ذکر است که با توافق بین شرکت ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و همچنین بهبود کیفیت فوتبال در ایران به خصوص در بین نوجوانان، در سال‌های 1396 تا 1398 برگزار شد. در جریان شش دوره برگزاری این کمپ استعدادیابی، حدود 5 هزار ویدیو به ایرانسل ارسال شد و هیات داوران تشکیل شده از پیشکوستان بزرگ فوتبال ایران مانند فرشاد پیوس، احمدرضا عابدزاده، محسن خلیلی، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار وظیفه بررسی این ویدیوها را بر عهده داشتند.

بازیکنان و سفیران لالیگا مانند لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو به همراه تعدادی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه‌های فوتبال ایران در دوره‌های شش گانه کمپ استعدادیابی ایرانسل و لالیگا حضور داشتند و در نهایت 420 نوجوان بااستعداد کشورمان موفق شدند بعد از گذراندن مراحل آموزشی، مجوز حضور در کمپ را کسب کنند.

مستند رویاهای خالکوبی شده

در پایان این دوره‌ها، فوتبالیست‌های نوجوان منتخب که از یک تیم 17 نفره شامل استعدادهایی از شهرهای سرباز استان سیستان و بلوچستان، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز تشکیل شده بودند، به منظور بازدید از لیگ فوتبال اسپانیا و انجام چند بازی تدارکاتی راهی کشور اسپانیا شدند.

از جمله برنامه‌های این اردوی تدارکاتی می‌توان به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های نوجوانان خیرونا، اتلتیکو مادرید و لگانس اسپانیا، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در استادیوم‌های سانتیاگو برنابئو، نیوکمپ و واندا متروپولیتانو، بازدید از مقر لالیگا، دیدار و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از دیدارهای لالیگا بین تیم‌های لگانس و ویارئال و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*