نسخه جدید هواوی میت ایکس 2

نسخه جدید گوشی هواوی میت ایکس 2 ‘Collector’s Edition’ معرفی شد

هواوی از گوشی Mate X2 کالکترز ادیشن رونمایی کرد. نسخه جدید هواوی میت ایکس 2 پنل عقب چرمی با رنگ‌بندی سفید، قرمز و مشکی دارد.

در مراسم رونمایی از محصولات جدید هواوی؛ شاهد معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند این کمپانی، تبلت ویندوزی 2 در 1، عینک VR و کامپیوتر دسکتاپ بودیم. اما نسخه جدید گوشی هواوی میت ایکس ۲ با پسوند Collector’s Edition هم در استیج حاضر بود.

علاوه بر پنل عقب چرمی، کمپانی چینی در ساخت نمایشگر خارجی گوشی هم از شیشه مقاوم و شفاف نانو استفاده کرده است که باید دوام مضاعفی داشته باشد.

نسخه جدید هواوی میت ایکس 2

سایر مشخصات آن تفاوتی با هواوی میت X2 معمولی ندارد. همان صفحه نمایش اولد 8 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز را در این گوشی هم می‌یابیم. تراشه Kirin 9000 5G نیز مغز متفکر دستگاه است.

مجموعه دوربین پشتی متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی، ماژول پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی است.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گوشی با سرعت 55 وات شارژ می‌شود و در بخش نرم افزاری باید از سیستم عامل HarmonyOS 2 نام ببریم.

قیمت نسخه جدید هواوی میت ایکس 2

هواوی میت ایکس 2 کالکترز ادیشن در یک نسخه 512 گیگابایتی با 12 گیگ رم عرضه می‌شود و قیمتی معادل 3090 دلار دارد. نخستین مرحله فروش در چین، برای ماه آینده میلادی (دسامبر) برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*