هواوی میت X2

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی منعطف هواوی میت X2

ویدیوی تست مقاومت هواوی میت X2 به ما نشان می‌دهد که این گوشی منعطف جدید چقدر در برابر خط و خش، حرارت، فشار و موارد دیگر مقاوم است.

گوشی های تاشو یا منعطف نسل جدیدی از گوشی های هوشمند هستند که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند تا با باز کردن گوشی، آن را به یک تبلت تبدیل کنند و از صفحه نمایش بزرگتری بهره‌مند شوند. اما گوشی های منعطفی که تاکنون عرضه شده یک نقطه ضعف بزرگ داشتند و آن هم مقاومت اندک آنها در برابر آسیب‌های مختلف مانند خراشیدگی، خم شدن، ضربه و مواردی از این دست است.

هواوی میت ایکس ۲ – Huawei Mate X2 نسل جدید گوشی تاشو هواوی است که از قابلیت‌های جذابی مانند نمایشگر ۸ اینچی در حالت باز شده با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و نمایشگر ۶.۴۵ اینچی در حالت بسته شده با وضوح ۲۷۰۰ در ۱۱۶۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۰، تراشه کایرین ۹۰۰۰ با پشتیبانی از شبکه 5G، رم ۸ گیگابایت، حافظه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت، دوربین چهارگانه ۵۰+۱۲+۸+۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۵۵ واتی بهره می‌برد. اما آیا این گوشی منعطف از مقاومت خوبی هم برخوردار است یا همان نقطه ضعف قبلی را دارد؟

در ویدیویی که از تست مقاومت گوشی هواوی میت X2 منتشر شده، ابتدا مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش سنجیده شده که می‌بینیم صفحه نمایش در سطح ۶ خش خورد و در سطح ۷ خطوط عمیق‌تر مشاهده شد که نشان می‌دهد نمایشگر بیرونی از جنس شیشه است. اما نمایشگر داخلی دستگاه حتی با ناخن دست نیز آسیب می‌بینند که نشان می‌دهد تفاوت زیادی با گوشی های تاشوی قبلی نکرده است. پشت گوشی از جنس شیشه است و فریم میانی از جنس فلز ساخته شده است که در برابر تیغه‌ها به راحتی خش می‌خورند. در ادامه مقداری خاک و شن‌ریزه روی گوشی ریخته شد تا عملکرد لولاها سنجیده شود که در این تست می‌بینیم لولاهای میت ایکس ۲ به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند.

در پایان نیز مقاومت نمایشگر بیرونی و داخلی در برابر شعله آتش و حرارت اندازه‌گیری شد و همچنین تست فشار خارجی روی گوشی انجام شد که در این تست نیز میت ایکس ۲ مقاومت خوبی نشان داد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گوشی منعطف جدید هواوی را مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت هواوی میت X2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*