آپدیت اندروید 12 در گلکسی S21

آپدیت اندروید 12 در گلکسی S21 ، برای کاربران مشکل ساز شده است

آپدیت اندروید 12 در گلکسی S21 منجر به ایجاد مشکلاتی در عملکرد دستگاه شده است. این بروزرسانی به همراه رابط کاربری One UI 4.0 برای سری گلکسی اس 21 منتشر شده بود.

در اوایل هفته جاری بود که متوجه شدیم آپدیت اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4.0 برای گوشی‌های سری گلکسی S21 منتشر شده است. همه چیز در اکثر بازار‌ها طبق برنامه پیش می‌رفت تا اینکه برخی از کاربران آمریکایی اعلام کردند که پس در دریافت این آپدیت با مشکلاتی در گوشی مواجه شده‌اند.

این آپدیت باعث ایجاد لگ در رابط کاربری مي‌شود. ظاهرا مشکل گزارش شده به رفرش ریت صفحه نمایش ربط دارد؛ زیرا گوشی گاهی اوقات به اشتباه بین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و ۶۰ هرتز سوییچ می‌کند.

آپدیت اندروید 12 در گلکسی S21

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، نمایشگر گلکسی S21 باید با توجه به محتوای در حال نمایش و ورودی دریافتی از سمت کاربر نرخ تازه‌سازی را تنظیم کند. هرچند که پس از دریافت بروزرسانی اندروید 12 به محض عدم دریافت ورودی لمسی، نمایشگر بدون توجه به محتوای در حال نمایش به رفرش ریت ۶۰ هرتز باز می‌گردد.

مشخصا این رفتار ناخواسته سبب می‌شود که اسکرول در منو‌ها و در تقریبا تمامی برنامه‌ها با کندی صورت پذیرد.

خبر خوب اینکه این مشکل فقط در آمریکا گزارش شده است و هیچکدام از گوشی‌های گلکسی اس 21 فروخته شده در خارج از این کشور را تحت تاثیر قرار نداده است. بنابراین اگر نسخه بین‌المللی Galaxy S21 را خریداری کرده‌اید، بدون هیچ نگرانی آپدیت اندروید 12 را دریافت کنید.

البته سامسونگ قطعا در حال کار روی این مشکل است و به زودی با ارائه یک آپدیت نرم افزاری مشکل رفرش ریت مدل‌های گلکسی S21 مجهز به اندروید 12 را رفع خواهد کرد.