گوشی منعطف آنر

گوشی منعطف آنر، قبل از بهار می‌آید

با موفقیت گوشی‌های تاشو سامسونگ، توجه سایر برند‌ها نیز به این بازار جلب شده است. گویا گوشی منعطف آنر تا قبل از بهار به بازار عرضه خواهد شد.

مدت‌ها بود که شایعه مربوط به گوشی منعطف آنر منتشر شده بود و حتی خود آنر نیز نام HONOR Magic X را تایید کرد. چند ماه از آن زمان گذشته است و حالا شاهد انتشار برنامه زمانی ارائه گوشی‌های تاشو آنر هستیم.

گوشی منعطف آنر نزدیک است

به گفته افشاگری به نام Changan Digital King، آنر تا پیش از پایان بهار از دو گوشی تاشو در چین رونمایی خواهد کرد.ظاهرا یکی از این گوشی‌ها همانند گلکسی زد فلیپ 3 به سمت بالا باز خواهد شد و دیگری مثل زد فولد 3 به صورت افقی باز می‌شود.

گوشی منعطف آنر / هواوی میت ایکس 2

هواوی میت ایکس 2

پیش‌تر نیز گفته شده بود که گوشی منعطف آنر به هواوی میت ایکس 2 شباهت خواهد شد. البته در صورت واقعیت داشتن این شایعه نیز اتفاق عجیبی رخ نداده است؛ زیرا تمامی دستگاه‌هایی که آنر پس از جدایی از هواوی عرضه کرده، به محصولات شرکت مادر (البته سابق) شباهت داشته‌اند.

شاید توسعه این دستگاه‌ها در زمانی که هنوز آنر بخشی از هواوی بود آغاز شده است و به همین خاطر هنوز می‌توان از آنها رنگ و بوی هواوی را استشمام کرد. به گفته DSCC، پنل‌های مورد نیاز آنر برای ساخت این دستگاه‌ها توسط شرکت BOE و Visionox تامین خواهد شد. همچنین مدل بزرگتر قرار است به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی مجهز شود.

در ابتدا قرار بود اولین گوشی تاشو آنر در سه ماهه چهارم 2020 رونمایی شد؛ اما ظاهرا مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای معرفی آن را به تاخیر انداخته است.

در نهایت باید گفت که اگرچه هنوز نام این دستگاه‌ها مشخص نیست؛ اما با توجه به برند‌های تجاری ثبت شده اخیر می‌توان نام گوشی های منعطف آنر را آنر مجیک فولد و آنر مجیک وینگ دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*