سایپا اطلس

سایپا اطلس ، تبدیل ساینا و کوییک به نیم شاسی + عکس و مشخصات

مدیرعامل سایپا اخیرا اعلام کرد سایپا اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا به زودی تولید خواهد شد، اما این نیم شاسی جدید سایپا چه مشخصاتی دارد؟

گروه خودروسازی سایپا طی سال‌های گذشته تیبا و ساینا را به عنوان جایگزین پراید به بازار عرضه کرد، اما پس از توقف تولید پراید نیز این خودرو به دلیل قیمت پایین خود به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی محسوب می‌شود. در چنین شرایطی که تیبا و پراید نتوانستند موفقیت‌های پراید را برای سایپا تکرار کنند، مدیرعامل این شرکت خودروسازی به تازگی اعلام کرد سایپا اطلس را به عنوان جایگزین این دو خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

مشخصات سایپا اطلس

محصول جدید سایپا در واقع یک کراس اوور بوده که بر پایه ساینا و کوییک توسعه پیدا خواهد کرد. طبق اعلام مدیرعامل سایپا، اطلس هنوز به تولید نرسیده و در آینده نزدیک شاهد تولید آن خواهیم بود، اما با این وجود برخی از رسانه‌ها مشخصاتی را از این خودرو منتشر کردند که طبق گفته آنها، اطلس یک هاچ بک کراس یا کراس اوور کوچک خواهد بود.

طبق خبرهای منتشر شده، اطلس با تریم داخلی جدیدی نسبت به کوییک و کوییک فیس لیفت تیپ S و G روانه بازار خواهد شد. همچنین کابین آن به خودرو رنو سیمبل شباهت زیادی خواهد داشت. ضمن این که خودرو اطلس به عنوان یکی از اولین محصولات این گروه خودروسازی خواهد بود که با پیشرانه ارتقا پیدا کرده تیبا یا همان موتور M15GSI روانه بازار خواهد شد.

به احتمال زیاد سایپا کراس اوور کوچک اطلس را به امکاناتی مثل حسگرهای پارک، دوربین عقب، دو ایربگ، نمایشگر لمسی داشبورد، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های برقی و سانروف مجهز خواهد کرد.

قیمت

در حال حاضر سایپا اطلس به شکل رسمی معرفی نشده و اطلاعات دقیقی از مشخصات و قیمت آن نیز در دست نیست، اما از آنجایی که این خودرو قرار است به عنوان جایگزین تیبا و ساینا به بازار عرضه شود، می‌توان برای آن قیمتی در سطح این دو خودرو را پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش بایدحدود180میلیون باشه وگرنه گران