سرعت اینترنت ثابت

جدیدترین گزارش سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران، 3 پله رشد در جهان را نشان می‌دهد

جدیدترین گزارش منتشر شده از سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران توسط اسپید تست نشان می‌دهد اینترنت ثابت ایران طی ماه گذشته 3 پله رشد را تجربه کرده است.

وب‌سایت اسپید تست با تجزیه و تحلیل سرعت اینترنت در کشورهای مختلف به صورت ماهانه گزارشی را از آخرین وضعیت اینترنت موبایل و ثابت منتشر می‌کند. از این رو قصد داریم جدیدترین گزارش این وب‌سایت مربوط به ماه اکتبر سال 2021 را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

سرعت اینترنت ثابت

جدیدترین گزارش از میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان برای ماه اکتبر سال 2021 میلادی توسط وب‌سایت اسپید تست منتشر شد که طبق آن میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل 68.44 مگابیت بر ثانیه و میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت جهان نیز 116.86 مگابیت بر ثانیه بوده است که از رشد هر دو شاخص نسبت به ماه سپتامبر حکایت دارد.

سرعت اینترنت ثابت ایران رشد کرد

سرعت اینترنت ثابت

طبق گزارش منتشر شده، سرعت اینترنت موبایل ایران در ماه اکتبر 35.09 مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت ثابت نیز 22.1 مگابیت بر ثانیه بوده است. چنین ارقامی رتبه ایران را از لحاظ سرعت اینترنت موبایل به 73 رسانده که نسبت به ماه قبل 2 پله سقوط را نشان می‌دهد، اما در بخش اینترنت ثابت ایران در رتبه 134 قرار گرفته که از رشد 3 پله‌ای آن حکایت دارد.

آخرین وضعیت سرعت اینترنت موبایل در جهان

سرعت اینترنت ثابت

طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت اسپید تست برای ماه اکتبر، جایگاه اول لیست پرسرعت‌ترین اینترنت جهان به کشور امارات با سرعت 273.87 مگابیت بر ثانیه تعلق دارد. کره جنوبی نیز با سرعت 214.47 مگابیت بر ثانیه جایگاه دوم را از آن خود کرده است. جایگاه این دو کشور نسبت به ماه سپتامبر با تغییری مواجه نشده است.

قطر با سرعت 178.83 مگابیت بر ثانیه و با یک پله رشد نسبت به ماه قبل توانست جایگاه سوم ر ا از آن خود کند. نروژ نیز با سرعت 178.70 مگابیت بر ثانیه و یک پله سقوط در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

آخرین وضعیت سرعت اینترنت ثابت در جهان

سرعت اینترنت ثابت

در لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت ثابت نیز موناکو همانند ماه قبل توانست با متوسط سرعت 270.25 مگابیت بر ثانیه صدر این لیست را به خود اختصاص دهد. هنگ کنگ نیز با سرعت 260.5 مگابیت بر ثانیه با یک پله رشد نسبت به ماه قبل در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است.

سنگاپور که سال‌های گذشته همواره در صدر این لیست قرار داشت، طی ماه‌های اخیرا جایگاه خود را از دست داده و اکنون در ماه اکتبر نیز با یک پله سقوط نسبت به ماه سپتامبر با سرعت 257.15 مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*