تبلیغات تلگرام

تلگرام بخش تبلیغات خود را راه اندازی کرد؛ معرفی کانال ها با شیوه ای کاملا متفاوت

بخش تبلیغات تلگرام آغاز به کار کرد. با استفاده از این قابلیت کانال‌ها را می‌توان به صورتی بسیار موثر‌تر از قبل تبلیغ کرد. البته راهی هم برای ندیدن تبلیغ وجود دارد.

تلگرام می‌خواهد با افزودن بخش تبلیغات به پیام رسان خود به کانال‌ها و ربات‌ها در پیدا کردن مخاطبین بیشتر کمک کند. البته اضافه شدن این قابلیت به معنی تبدیل شدن تلگرام به یک برنامه پولی نیست و همچنان کاربران می‌توانند بدون تماشای آنها پیام‌های خود را ارسال کنند.

Telegram اعلام کرد که تبلیغات جدید در لیست چت‌ها، گروه‌ها و یا مکالمات‌ شخصی شما نشان داده نخواهد شد و همچنین از داده‌های کاربران برای نشان دادن تبلیغات شخصی سازی‌شده استفاده نخواهد کرد.

در عوض پیام‌های تبلیغاتی فقط در کانال‌های دارای بیش از ۱۰۰۰ عضو ظاهر می‌شوند. این پیام‌ها متناسب با موضوع کانال خواهند بود تا نبود داده‌های تحلیلی کاربران حس نشود.

تبلیغات تلگرام

با معرفی این قابلیت، ادمین کانال‌های پربازدید نیز می‌توانند پیام‌های تبلیغاتی خود را روی کانال‌های دیگر بفرستند. این ویژگی فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و هنوز به صورت عمومی برای تمامی کاربران عرضه نشده است.

اما تلگرام اعلام کرد که به محض اینکه این قابلیت به صورت کامل در دسترس قرار گیرد و هزینه‌های پایه‌ای آن پوشش داده شوند، این شرکت سود حاصل از تبلیغات را با ادمین کانال‌های مرتبط تقسیم خواهد کرد.

در همین رابطه پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرد که آنها در نظر دارند در آینده قابلیت‌های را معرفی کنند که امکان غیرفعال کردن تبلیغات رسمی را میسر کند. ظاهرا کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی از نسخه بدون تبلیغات تلگرام لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*