سرعت اینترنت

مشکل سرعت اینترنت صدای مجلسی‌ها را هم درآورده است

هم‌اکنون اکثر مردم از سرعت اینترنت ناراضی هستند. این در صورتی است که به تازگی برخی از اعضای مجلس نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

به گفته سهیل یحیی زاده، رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس، هم‌اکنون کیفت اینترنت مورد انتقاد اکثر مردم قرار گرفته است. از این رو فراکسیون راهبردی مجلس برنامه‌ریزی‌هایی را به منظور توسعه شبکه ثابت در بخش فیبر کربنی انجام داده که اجرای این برنامه بدون همکاری دولت، مجلس و مراجع ذی‌ربط امکان‌پذیر نخواهد بود. لازم به ذکر است که برای توسعه اینترنت باید از ظرفیت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف به صورت حداکثری استفاده شود.

اعتراض مردم نسبت به کیفیت سرعت اینترنت

با این وجود حسین فلاح جوشقانی،‌ معاون امور پستی،‌ ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به بررسی شکایت مردم در خصوص پایین بودن سرعت اینترنت از اضافه شدن ۵۰ لینک به پهنای باند خبر داده است. به گفته جوشقانی، در پی دستور وزیر ارتباطات، سرعت اینترنت کشور افزایش پیدا کرده است. این در صورتی است که مردم در فضای مجازی همواره از مناسب نبودن کیفیت اینترنت شکایت می‌کنند و علاوه بر این اطلاعات به دست آمده نیز مشخص می‌سازد که اینترنت ایران در حال حاضر با مشکلات متعددی مواجه شده که قطعا این مشکلات روی آموزش مجازی تأثیر مستقیم خواهند گذاشت.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تا پیش از این نیز عنوان کرده بود که از ابتدا شیوع کروناویروس تا به امروز مصرف اینترنت رشد ۲.۵ برابری را تجربه کرده است. در حالی که وی پیش‌تر نیز اظهار کرده بود که کیفیت اینترنت به زودی بهبود پیدا خواهد کرد، اما تا به امروز چنین موضوعی به وقوع نپیوسته و اکثر مردم از شرایط کنونی اینترنت بسیار ناراضی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*