باتری آنر 50

سرعت شارژ و عمر باتری آنر 50 رضایت‌بخش است

آنر در گوشی Honor 50 از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. سرعت شارژ و عمر باتری آنر 50 به عنوان یک گوشی میان رده مناسب ارزیابی می‌شود.

آنر 50 اولین گوشی آنر پس از جدایی از هواوی است که در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود؛ هرچند که این گوشی خیلی آشنا به نظر می‌آید. در واقع Honor 50 همان هواوی نوا 9 با دو تغییر مهم است.

اول از همه اینکه به جای یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، از یک نمونه ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در آن استفاده شده است و دوم اینکه به جای هارمونی او اس، شاهد حضور سیستم عامل اندروید با خدمات موبایلی گوگل هستیم.

عمر باتری آنر 50

باتری آنر 50

با وجود اینکه آنر 50 و هواوی نوا 9 از سخت افزار یکسانی بهره مي‌برند، ولی عملکرد آنها در تست باتری با یکدیگر اختلاف قابل توجهی دارد. به نظر می‌رسد که نرم افزار مورد استفاده مقصر این اختلاف بوده است. آنر 50 و نوا 9 هر دو به یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند؛ اما آنر توانسته در امتیاز نهایی ۴ ساعت بیشتر دوام آورد.

البته نتیجه کلی نباید شما را از توجه به عملکرد این دو گوشی در تست‌های مختلف غافل کند؛ زیرا در برخی بخش‌ها اختلاف بسیار زیادی بین آنر 50 و نوا 9 مشاهده می‌شود.

آنر 50 توانست در تست تماس صوتی 3G رکورد ۳۴ ساعت و ۲۳ دقیقه را ثبت کند. این در حالی است که نوا نتوانست از ۲۶ ساعت و ۱۵ دقیقه فراتر برود. همچنین در تست پخش ویدیو نیز نماینده آنر نزدیک به ۱۹ ساعت دوام آورد؛ اما گوشی هواوی پس از ۱۴ ساعت و ۱۴ دقیقه خاموش شد.

باتری آنر 50

در تست وبگردی هم کفه ترازو به نفع آنر سنگینی می‌کند؛ اما نباید فراموش کرد که رفرش ریت نمایشگر Honor 50 برخلاف گوشی‌های دیگر در این قسمت از ۶۰ هرتز فراتر نرفت؛ بنابراین مقایسه آن با دستگاه‌هایی که از نمایشگر ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند، خیلی منصفانه نیست.

البته نوا 9 مصرف انرژی کمتری در حالت استندبای دارد؛ اما در حدی نیست که بتواند نتیجه را به کلی به سود خود تغییر دهد.

سرعت شارژ HONOR 50

آنر در جعبه گوشی جدید خود یک آداپتور ۶۶ وات قرار داده است که می‌تواند در مدت نیم ساعت ۶۱ درصد از ظرفیت باتری را پر کند. شارژ کامل باتری آنر 50 نیز ۵۴ دقیقه طول می‌کشد. آنر در این بخش کمی از رقبای خود کندتر است؛ هرچند که اگر بخواهیم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم، باز هم سرعت بسیار خوبی دارد.

در واقع پر کردن ۶۱ درصد از باتری در مدت نیم ساعت برای یک شارژر ۶۶ وات رکورد خوبی نیست؛ اما آنر 50 تا پر شدن کامل باتری فاصله خود را با سایر دستگاه‌ها کمتر و کمتر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*