تبلت دانش آموزی نوکیا T20

تبلت دانش آموزی نوکیا T20 معرفی شد؛ مشخصات معمولی با قیمت نامعلوم

ماه گذشته HMD Global از تبلت نوکیا تی 20 رونمایی کرد و حالا شاهد رونمایی از تبلت دانش آموزی نوکیا T20 با مشخصات متوسط هستیم. قیمت این گجت هنوز مشخص نشده است.

گویا HMD Global با قدرت می‌خواهد به حضور در بازار تبلت‌ها ادامه دهد؛ زیرا تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه تبلت Nokia T20 در چند بازار مختلف، شرکت فنلاندی قصد دارد نسخه دانش آموزی آن را با نام نوکیا T20 Education Edition روانه بازار کند.

تبلت دانش آموزی نوکیا T20

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، تبلت جدید نوکیا با هدف کمک به دانش آموزان در یادگیری دروس توسعه داده شده است.

این تبلت به یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی 2K با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز شده است و توانسته تاییدیه SGS سوئیس را برای فیلتر نور آبی و محافظت از چشم به دست آورد. تی 20 حتی می‌تواند مدل نشستن دانش آموز را به وی تذکر دهد.

تبلت دانش آموزی نوکیا T20

قدرت پردازشی نوکیا T20 توسط تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T610 تامین می‌شود که دارای ۲ هسته کورتکس A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز این تراشه را همراهی می‌کنند.

همچنین کاربران مي‌توانند در صورت تمایل از کارت حافظه microSD برای ذخیره فایل‌های بیشتر استفاده کنند.

نسخه جدید نوکیا T20 به ۹ ابزار کمک آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی، متوسطه و دبیرستان مجهز شده است. این ابزار‌ها به صورت پیش فرض روی تبلت نصب شده‌اند و برای استفاده از آنها نیازی به دانلود برنامه یا خرید دوره آموزشی ندارید.

شرکت فنلاندی همچنین اعلام کرد که محتوای کمک آموزشی نیز هر چند وقت یکبار بروز خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های تی 20 می‌توان به خواندن کتاب‌های درسی، ترجمه زبان‌های مختلف و تصحیح محاسبات اشاره کرد.

تبلت دانش آموزی نوکیا T20

والدین نیز می‌توانند از طریق وی‌چت، نحوه استفاده از تبلت توسط فرزندان خود را کنترل کرده و حتی برنامه مشخصی را بسته و حذف کنند. جالب اینجاست که دانش آموزان نمی‌توانند روی این تبلت بازی نصب کنند.

تبلت دانش آموزی نوکیا T20 به یک باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند؛ هرچند که در جعبه محصول فقط یک شارژر ۱۰ وات قرار گرفته است. محصول جدید نوکیا از ماه آينده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، ولی هنوز قیمت آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*