نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا به یک فناوری منحصر به فرد دوربین مجهز است

نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا تا دو روز دیگر معرفی می‌شود، این نسخه به یک فناوری دوربین ویژه مجهز است که به لطف آن تصاویر خارق‌العاده‌ای ثبت می‌کند.

شرکت ZTE دو روز دیگر در چین از نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا رونمایی می‌کند. پیش از رونمایی رسمی این گوشی، گوشی‌ساز چینی عکس تبلیغاتی جدیدی از این گوشی را منتشر کرده که دوربین چهارگانه روی قاب پشتی این گوشی و تجهیز آن به فناوری Image Fusion برای بهبود کیفیت عکس‌ها را نشان می‌دهد.

نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

فناوری Image Fusion در اصل عکس‌هایی که توسط لنزهای مختلف گوشی ثبت شده را در یک عکس ادغام می‌کند تا از بین آن‌ها به رزولوشن بالاتر، عملکرد بهتر در نور کم و سطح نویز کمتر دست پیدا کند. اخیراً این کمپانی عکس‌های باکیفیت از گوشی Axon 30 Ultra Space Edition به همراه یک لوگو ویژه به نام TAIKONAUT را منتشر کرده است. این یک شرکت فضایی چینی است. این نسخه ویژه که به صورت محدود عرضه می‌شود، ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را هم ارائه می‌کند.

ما انتظار داریم اکثر مشخصات فنی این گوشی مشابه نسخه اصلی اکسون ۳۰ اولترا باشد. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD (یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ که با گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ از آن محافظت می‌شود، روی قاب جلویی این گوشی حضور پیدا خواهد کرد.

نسخه Space Edition گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

در زیر قاب این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ حضور پیدا کرده که با یک رم LPDDR5 و حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 همراه است. در پشت قاب، چهار دوربین قرار گرفته‌اند که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی، لنزو اولترا واید ۶۴ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

در جلو هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی حضور دارد. سیستم عامل اندروید روی این گوشی نصب است و از یک باتری ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که خود آن با سرعت بالای ۶۶ واتی شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*