زد تی ای اکسون 30 پرو پلاس UD ادیشن

اکسون 30 پرو پلاس UD ادیشن، گوشی جدید ZTE با دوربین زیر نمایشگر

زد تی ای همزمان با معرفی، پیش‌فروش گوشی اکسون 30 پرو پلاس UD ادیشن را هم آغاز کرد. این مدل در قیاس با ZTE Axon 30 مشخصات ارتقایافته‌ای دارد که می‌توانیم به حافظه داخلی 512 گیگ اشاره کنیم.

مطابق انتظار، گوشی زد تی ای اکسون 30 پرو پلاس UD ادیشن دارای دوربین زیر نمایشگر است و با پنل عقب چرمی، ظاهری پریمیوم دارد. با صفحه نمایش آمولد 6.92 اینچی، حتی می‌توان آن را در میان تبلت‌های کوچک قرار دارد.

رزولوشن این صفحه نمایش، 2400 در 1080 پیکسل (+FHD) است. نرخ نوسازی به 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس آن به 360 هرتز می‌رسد.

به دوربین زیر نمایشگر دستگاه برگردیم که در قیاس با نسل قبلی، پیشرفت زیادی کرده است. از جمله اینکه تراکم پیکسلی آن قسمت به 400PPI افزایش یافته تا حالت طبیعی‌تری داشته باشد. حالا از قابلیت DC dimming (تغییر میزان نور صفحه در اثر تغییر در ولتاژ  LED) نیز پشتیبانی می‌کند.

زد تی ای اکسون 30 پرو پلاس UD ادیشن

مانند زد تی ای اکسون 30 5G، مدل پرو پلاس UD ادیشن هم به تراشه اسنپدراگون 870 تجهیز شده تا از لحاظ قدرت پردازش، چیزی کم نداشته باشد. همچنین برای تامین انرژی به یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 55 وات متکی است.

مشخصات اپتیک آن علاوه بر دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، شامل یک ماژول چهارگانه در پنل عقب می‌شود. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 باید در محیط کم‌نور عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد. دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

وجود درگاه USB-C، پشتیبانی از بلوتوث 5.1، وای-فای 6 و شبکه 5G دیگر ویژگی‌های شناخته شده‌ی گوشی جدید زد تی ای هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*