کارت واکسن

از دو هفته آینده داشتن کارت واکسن شرط دریافت خدمات می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد از دو هفته دیگر، همه خدمات مانند فروش بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما به شرط داشتن کارت واکسن ارائه می‌شود.

همه خدمات با کارت واکسن ارائه می‌شوند

دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد به زودی تمام خدمات فقط با کارت واکسن به متقاضیان ارائه می‌شود. به گفته رئیسی، تقریبا دو تا سه هفته فرصت داریم تا مردم اقدام به تزریق واکسن کنند. پس از این مهلت، تمام خدمات در مراکز تجمعی مانند خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما فقط به شرط داشتن کارت واکسیناسیون به متقاضیان ارائه می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین اظهار کرد می‌توانیم با افزایش تزریق واکسن در آینده نزدیک بسیاری از مشاغلی که تعطیل شده بودند را بازگشایی کنیم. مشاغلی مانند رستوران‌ها، تالارها و باشگاه‌های ورزشی، نزدیک به دو سال است که به خاطر شرایط کرونایی در شهرهای قرمز تعطیل شدند. اما حالا اگر افراد دو دز واکسن کرونا را تزریق کنند می‌توانیم به شرط رعایت پروتکل‌ها این مشاغل و اماکن را دوباره باز کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هرچی واکسن بنجل چینی به زور دارند میکنند تو ….. مردم خب عوضی ها واکسن های 🇺🇲فایزر یا مدرنا🇺🇸 وارد ایران کنید چرا اکثریت مردم باید به پایه اون یک نفر بسوزند.

  2. شب بخیر رئیسی،تو همون شرایط قرمز هم،باشگاهها و رستوران ها و هتل ها باز بودن…خخخخخ