تویوتا لندکروزر 2022

تویوتا لندکروزر 2022 با کیت تیونر لیبرتی واک؛ یک هیولای واقعی

تیونر ژاپنی لیبرتی واک یک کیت ویژه برای تویوتا لندکروزر 2022 معرفی کرد. این کیت تغییراتی را در سپر جلو، چراغ‌ها و رینگ‌ها به همراه داشته است.

بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه خودرو برند لیبرتی واک را با تولید کیت‌های بدنه ویژه برای خودروهایی نظیر لامبورگینی اوراکان و نیسان GT-R می‌شناسند، اما این تیونر ژاپنی به تازگی به خودروهای آفرود نیز علاقه‌مند شده و در همین راستا طی همکاری با شرکت اسفر لایت از یک کیت بدنه ویژه برای تویوتا لندکروزر سری 300 پرده برداشت. گفتنی است در گذشته نیز شرکت‌هایی چون مودلیستا و والد برای تویوتا لندکروزر کیت بدنه ویژه‌ای را طراحی کرده بودند.

مشخصات کیت لیبرتی واک برای تویوتا لندکروزر 2022

شرکت لیبرتی واک و اسفر لایت در سپر تویوتا لندکروزر تغییراتی را به وجود آوردند و اکنون در نمای جلوی آن نیز چراغ‌های LED بیشتری به چشم می‌خورد. هرچند به نظر می‌رسد تغییراتی که در سپر این خودرو اعمال شده باعث محدود شدن زاویه حمله این شاسی بلند خواهد شد، اما طبق اعلام لیبرتی واک، چنین تغییراتی آیرودینامیک لندکروزر جدید را ارتقا خواهد داد.

تویوتا لندکروزر 2022

اکنون نشان لیبرتی واک جایگزین نشان تویوتا شده و در نمای جانبی این خودرو نیز گلگیرهای پهن با عناصر یکپارچه و رینگ‌های جدید به چشم می‌خورند. با وجود این که ابعاد این رینگ‌های جدید با تغییراتی مواجه نشده است، اما از رینگ‌های استاندارد لندکروزر بسیار پهن‌تر به نظر می‌رسند. در بخش عقب نیز دو اسپویلر در بالا و پایین شیشه جلو به کار رفته و سپر نیز تغییراتی داشته و دو خروجی اگزوز و دیفیوزری جدید به آن اضافه شده‌اند.

تویوتا لندکروزر 2022

نخستین نمونه از این کیت در سال 2022 میلادی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. مشتریانی که لندکروزر جدید را خریداری کرده‌اند یا منتظر تحویل آن هستند با پرداخت 19 هزار 580 دلار می‌توانند این کیت را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*