اکسون 30

زد تی ای اکسون 30 با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

زد تی ای از گوشی جدید خود با نام اکسون 30 – Axon 30 رونمایی کرد. این گوشی به نسخه اصلاح شده و جدید دوربین زیر نمایشگر و پردازنده اسنپدراگون 870 مجهز شده است.

زد تی ای سال گذشته با عرضه گوشی اکسون 20 5G سبب ایجاد رویکرد جدیدی در گوشی‌های هوشمند شد و امسال نیز با عرضه اکسون 30 5G که به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر مجهز شده، به مسیر خود ادامه داده است.

مشخصات فنی زد تی ای اکسون 30

گذشت یک سال باعث شده که ZTE در بخش‌های مختلف محصول خود مخصوصا دوربین زیر نمایشگر و صفحه نمایش تغییرات مهمی را ایجاد کند. پنل ۶.۹۲ اینچی امولد اکسون 30 دارای عمق رنگ ۱۰ بیت، نزخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD است.

اکسون 30

زد تی ای تصمیم گرفته در فضای بالای دوربین زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی از پیکسل‌هایی با کاتود‌های شفاف‌تر استفاده کند و آنها را نیز با چینش متفاوتی قرار دهد. این اقدام سبب شده که تراکم پیکسلی فضای بالای دوربین زیر نمایشگر این گوشی با افزایشی دو برابری نسبت به نسل قبل به ۴۰۰ پیکسل در اینچ برسد.

صفحه نمایش اکسون 30 دارای ساختاری ۷ لایه است و از موادی ساخته شده است که نور بیشتری را از خود عبور می‌دهند. این نمایشگر همچنین دارای تراشه جدید UDC Pro و مدار ساخت شرکت ACE است. شرکت ZTE ادعا می‌کند که این تغییرات باعث می‌شود نور بیشتری به حسگر دوربین برسد و در نتیجه میزان شفافیت تصویر در مقایسه سال قبل افزایش پیدا کند. دوربین سلفی Axon 30 از فناوری ترکیب پیکسل چهار به یک بهره می‌برد تا شاهد پیکسل‌هایی با ابعاد ۲.۲۴ میکرومتر باشیم.

اکسون 30

در بدنه پشتی دستگاه شاهد حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX682 سونی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر سنجش عمق هستیم. تراشه اسنپدراگون 870 سکان دار این گوشی است و ۶/۸/۱۲ گیگ رم و تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 نیز آن را همراهی می‌کنند.

ZTE Axon 30 به یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌‌آمپری مجهز شده است که شما می‌توانید با استفاده از شارژر ۵۵ وات آن را به سرعت شارژ کنید. در بخش نرم‌ افزاری نیز از اندروید 11 به همراه رابط کاربری MyOS 11 استفاده شده است.اکسون 30اکسون 30 5G در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت ۳۳۸ دلار برای مدل ۶/۱۲۸ گیگ و ۴۷۶ دلار برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگ در بازار چین عرضه خواهد شد. فروش اولیه این گوشی از ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود. زد تی ای همچنین اعلام کرد که می‌خواهد این گوشی را در سایر بازار‌ها نیز عرضه کند؛ اما اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه را بعدا اعلام خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*