اسنوا

QLED غول پیکر هوشمند اسنوا با پلتفرم «هوما» و رابط کاربری ابری

اسنوا از اولین تلویزیون QLED هوشمند 65 اینچی خود رونمایی کرد. این تلویزیون غول پیکر از پلتفرم بومی هوما و رابط کاربری ابری استفاده می‌کند.

در نیمه 1400 قرار داریم و تا این لحظه اسنوا به عنوان مطرح‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی، محصولات متفاوتی را عرضه کرده است. از تلویزیون‌های با امکانات پایه تا تلویزیون های با امکانات وسیعتر که دوست داشتنی‌ترین آن‌ها در سایزهای 50 و 55 اینچ قرار داشتند. با این حال تقریبا همه آن‌ها بر ویژگی‌های مشخصی متمرکز بودند؛ کیفیت تصویر و صدا.

این بار Snowa به دنبال سایزهایی متفاوت در تلویزیون های خود است. سایزهای 75 و 65 در حالی به سبد محصولی این برند اضافه شدند که مشخصات دقیقی از آن‌ها در دست نبود.

غول 65 اینچی اسنوا معرفی شد

بعد از گمانه‌زنی‌ها و انتظاراتی که مخاطبان و کارشناسان از این برند داشتند، اسنوا اولین غول 65 اینچی خود را با نام معرفی نمود. غول جدید با ضخامت 22 میلی‌متر، تصویر را بر بستر تکنولوژی QLED 4K قرار داده که قابلیت‌های Local Dimming داشته و به لطف فناوری Quantum Dot می‌تواند طیف رنگی را از 16 میلیون به 1 میلیارد برساند. صدای 30 واتی فراگیر با استاندارد Dolby Digital Plus به نظر می‌رسد می‌تواند راضی کننده باشد.

از سوی دیگر، این نسل جدید از کنترل های جدیدی استفاده خواهد که مشکلات نسل قبلی را مرتفع کرده و لذت استفاده از تلویزیون را افزایش خواهد داد. اسنوا احتمالا قصد دارد از این نسل هوشمند، سایز 55 و 75 اینچ را نیز عرضه کند که باید تا پایان شهریور، زمان عرضه رسمی اولین آن از این نسل، صبر کرد.

اما ویژگی منحصر به فردی که اسنوا در این نسل معرفی کرده و ممکن است تجربه کاملا جدیدی باشد، رابط کاربری ابری آن است که به پروژه x21 معروف است و اطلاعات بیشتری از آن فعلا در دسترس نیست. اما پروژه است که بخش تحقیق و توسعه اسنوا بر روی آن مسیری بلند مدت را تعریف کرده است. به نظر می‌رسد این پروژه در ادامه معرفی پلتفرم جدید تلویزیون‌های آن به نام «هوما» باشد. این پلتفرم یک اندروید سفارشی شده است که تمام فرآیندهای آن بر مبنای زبان فارسی و کاربران ایرانی، قرار دارد. گرافیک با کیفیت بالا، تشخیص گفتار فارسی و اتصال به سرویس دهنده‌های ایران از ویژگی‌هایی است که اسنوا اعلام کرده در پلتفرم آن وجود دارد که البته برای قضاوت در خصوص عملکرد آن باید کمی صبر کرد.

هوما حاصل همکاری مشترک اسنوا با یک مجموعه دانش بنیان ایرانی است و اسنوا اعلام کرده است که مسیری 5 ساله را برای همکاری خواهد پیمود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لازمه بدونید هیچ کدوم از تلویزیون های شرکت های ایرانی اسنوا و ایکس و یژن و جی پلاس قابلیت Upscale یا ارتقای تصاویر و فیلم های کم کیفیت به 4k را ندارند . در صورت که تمام تلویزیون های سونی و ال جی و سامسونک دارن

  2. جنس ایرانی مفتش گرونه

  3. تلویزیون خاش ۴kنشان نمی‌ده بابد یک رسیور هم بگیری ۴kنشون بده شبکه ها صدا سیما . من خودم تلویزیون ۶۵ اسنوا دارم در حد ۴۰ اینچ قدیم کیفیت ندارن