شیائومی

شیائومی با یک تیم تحقیق و توسعه 500 نفری در حال طراحی اولین خودروی خود است

اولین خودروی شیائومی با تیمی 500 نفری در حال طراحی است. به نظر می رسد این خودرو در اوایل سال 2024 رونمایی می شود.

اوایل این هفته شیائومی آخرین گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت. این گزارش نشان می‌داد که دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت اخیرا حدود 13919 نفر را استخدام کرده است. بیش از 500 نفر این کارمندان در بخش پروژه خودروی شرکت کار می‌کنند.

بر اساس گزارشات جدید، نزدیک 14000 نفر از این افراد که توسط دپارتمان مذکور استخدام شده‌اند، مشتمل بر تقریبا 44 درصد از کل کارکنان شرکت هستند. در ادامه این بررسی این گزارشات با گجت نیوز همراه باشید.

اولین خودروی شیائومی به زودی رونمایی می شود

پیش‌تر نیز گزارش دادیم که غول فناوری چین به صورت رسمی اولین خط تولید اتوموبیل خود را راه اندازی کرده است. لی جان (موسس و مدیر عامل برند شیائومی) برای انجام این پروژه حدود 300 نفر را تقسیم کرده بود.

شیائومی

تجارت تازه تاسیس وسایل نقلیه برقی هوشمند، تماماً متعلق به شیائومی است در حالی که دومین خط تولید اتوموبیل نیز چند روز پیش تاسیس شد. علاوه بر این گزارشات مالی نشان می‌دهند که تجارت EV شرکت به آهستگی در حال اجرا است و احتمالا اولین تولید انبوه این خودروها در نیمه اول سال 2024 محقق شود.

این موضوع با گزارش قبلی ما که در اکتبر منتشر شد مطابق دارد. شیائومی همچنین برای تکمیل برنامه‌های آتی خود در جهت راه اندازی خط تولید خودروهای خودران، در آگوست 2021، استارتاپی با عنوان Deepmotion ایجاد کرد.

متاسفانه این تمام اطلاعاتی بود که تا بدین لحظه در دست داریم. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این خصوص و بروزرسانی‌های بعدی، با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*