بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1

اسنپدراگون 8 نسل 1 با ثبت رکوردی جدید سلطان بنچمارک انتوتو در اندروید شد

بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1 از پیشرفت چشمگیر این تراشه نسبت به نسل قبل حکایت دارد. Snapdragon 8 Gen 1 توانسته با اقتدار در صدر تمامی دستگاه‌های اندرویدی در بنچمارک انتوتو قرار گیرد.

کوالکام به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد سری چیست‌های پرچمدار اسنپدراگون برای گوشي‌های موبایل را با نامی دیگر عرضه کند و در آنها عدد تک رقمی سری را در کنار شماره نسل پردازنده قرار دهد. به همین خاطر احتمالا نام Snapdragon 8 Gen 1 درست است. حالا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در بنچمارک انتوتو ظاهر شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این تراشه توانسته از مرز امتیاز یک میلیون در انتوتو بگذرد و در کنار تراشه تازه‌ معرفی شده مدیاتک دایمنسیتی 9000 قرار گیرد.

بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1

برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی اس 21 اولترا با تراشه اسنپدراگون 888 (بهترین تراشه کنونی کوالکام)‌ توانسته بود در محدوده امتیاز ۷۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ قرار گیرد؛ بنابراین می‌توان گفت که اسنپدراگون 8 نسل 1 (یا همان اسنپدراگون 898 سابق) خیلی سریع‌تر از نسل گذشته شده است.

گفته می‌شود که تراشه پرچمدار کوالکام نیز همانند تراشه اپل A16 که در آيفون 14 استفاده خواهد شد، بر پایه فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده است. رقابت این دو چیپست قطعا جذاب خواهد بود.

البته در حال حاضر مقایسه این تراشه با پرچمدار کنونی اپل ممکن نیست؛ زیرا کیت بنچمارک انتوتو در پلتفرم‌های مختلف یکسان نیست و امتیاز کسب شده می‌تواند معنی متفاوتی در اندروید و iOS داشته باشد. اینکه اسنپدراگون 8 نسل 1 توانسته از همین ابتدا صدر جدول بنچمارک اندروید را به دست آورد، نشان دهنده این است که با یک چیپست قدرتمند طرف هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*