مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra مشخص شد

اکنون مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra مشخص شده و یک گام به رونمایی آن نزدیک تر شده‌ایم. Galaxy S22 Ultra در اوایل 2022 رونمایی خواهد شد.

طبق شایعات اخیر، شاید سامسونگ سیستم دوربین گلکسی S22 اولترا را اندکی تغییر دهد و سه سنسور 12 مگاپیکسلی را با یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به کار بگیرد. اما Ice Universe هنوز مصر است که ماجرا این طور نیست.

گلکسی اس 21 اولترا یک دوربین عریض 108 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ تله فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم سه برابری و نهایتاً دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی داشت.

دوربین گلکسی S22 Ultra چه مشخصاتی دارد؟

ماه پیش، Ice Universe گفت که گلکسی S22 Ultra همان سیستم دوربین با وضوح نسل قبلی را داراست و امروز پیش بینی خود را تصریح کرده است. دوربین اصلی، نسخه بهبودیافته همان لنز 108مگاپیکسلی خواهد بود.

وی پیش‌تر گفته بود که حسگر این دوربین جزئیات بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابری این دستگاه قرار است از شرکت سونی گرفته شود. به نظر می‌رسد دوربین فوق عریض هیچ گونه تغییری نخواهد کرد و همانی خواهد بود که در گلکسی S21 Ultra بوده است.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra

در ادامه نگاهی به مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra خواهیم انداخت. ساختار دوربین‌های این دستگاه به ترتیب زیر است:

  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی: نسخه ارتقاء یافته HM3
  • لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی: حسگر سونی
  • پریسکوپ تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری
  • حسگر تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا هوشمند به احتمال زیاد طراحی شبیه به گلکسی نوت دارد و به همراه خود یک S Pen نیز خواهد داشت. ظاهرا صفحه نمایش این گوشی 6.8 اینچی و نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است. انرژی مورد نیاز آن را نیز باتری 5000 میلی‌آمپری تامین می‌کند.

بسته به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، نوع نسخه گوشی که به دست شما می‌رسد نیز متفاوت است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، در برخی مناطق از نسخه اسنپدراگون 898 و در دیگر مناطق اگزینوس 2200 استفاده می‌شود.

عملکرد اجرایی Galaxy S22 Ultra با فناوری رم جدید تقویت خواهد شد. انتظار داریم که سری جدید گلکسی اس 22 اولترا را در فوریه 2022 از نزدیک ببینیم. گر چه شایعات منتشر شده دید خوبی از این گوشی هوشمند به ما می‌دهند و این دستگاه را از بهترین نمونه‌های موجود تلقی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مقدار پیکسل مهم نیست اندازه پیکسل و دیافراگم دوربین مهم است نه فقط صرفا مگاپیکسل دوربین