سایپا آریا

دو عکس واضح از شاسی بلند جدید سایپا آریا منتشر شد

به تازگی تصاویری از شاسی بلند جدید سایپا آریا به انتشار رسیده است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت سایپا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک اتومبیل‌های زیادی را به سبد محصولات خود اضافه کند. این در صورتی است که مدیرعامل این گروه خودروسازی اخیرا خبر داده بود که سایپا به زودی تولید ۹ محصول جدید را آغاز خواهد کرد. سایپا برای این که بتواند به بازار خودرو کشورهای همسایه نفوذ کند نیازمند تولید محصولات جدید در کلاس‌های مختلف است. شاید محصولاتی با پیشرانه‌های ارتقا یافته کنونی بتوانند نیاز بازار داخل را تأمین کنند،‌ اما سایپا برای رقابت با خودروهای خارجی در بازار جهانی باید به سراغ پیشرانه و جعبه دنده‌های جدیدی برود.

با سایپا آریا آشنا شوید

سایپا آریا

ما در این مطلب به بررسی برخی از مشخصات اتومبیل آریا که نخستین کراس اوور ساخت داخل محسوب می‌شود خواهیم پرداخت. این اتومبیل یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا است و به زودی روانه خط تولید این گروه خودروسازی خواهد شد. طبق اعلام شرکت سایپا، این کراس اوور توانایی آن را دارد که سه ستاره ایمنی دریافت کند.  سایپا آریا همانند شاهین بر روی مگا پلتفرم SP100 سایپا توسعه یافته است،‌ پلتفرمی که پایه و اساس و سرمنشأ آن را باید پلتفرم B تویوتا دانست.

سایپا آریا

تاکنون اطلاعات دقیقی از موتور ۳ سیلندر سایپا آریا منتشر نشده است،‌ اما اخیرا عنوان شده بود که پیشرانه جدید شرکت تیوان،‌ حجمی برابر با ۱.۰ تا ۱.۲ لیتر داشته و توانی برابر با ۱۴۳ اسب بخار را به همراه ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور به تولید می‌رساند. ضمن این که مصرف سوخت آن از ۵.۵ لیتر کمتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هزار بار گفتم که شاهین همون برلیانس 230 هست و این ماشین آریا هم همون شاهین هاتچبک هست و هرگز شاسی بلند نیست و همون برلیانس 220 هست

    پلتفرم هم که می گن ایرانی هست دروغ کامل هست

    کلا ماشین برلیانس 230 و 220 رو آوردند دارند مونتاز می کنند و کاش همون موتور BM15 رو استفاده می کردند چون هم مصرف سوختش پایین هست و هم زنجیر تایم هست و هم 16 سوپاپ هست و آشغال 8 سوپاپ خودشون رو استفاده نمی کردند

    هرگز این آشغال رو نخرید
    همون H220 و H230 شرکت برلیانس رو بخرید و با افتخار بگید برلیانس سوار می شم، نه آشغال سایپا رو

  2. عه
    یک تیبا دیگه🤣🤣🤣🤣🤣