ردمی نوت 11

شیائومی ردمی نوت 11 4G معرفی شد؛ همان ردمی 10 با دوربین جدید

شیائومی ردمی نوت 11 4G رونمایی شد. Redmi Note 11 4G فقط در بخش دوربین با ردمی 10 تفاوت دارد و از تراشه مدیاتک هلیو G88 و نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD بهره می‌برد.

یک ماه پیش بود که ردمی برند زیر مجموعه شیائومی از سری گوشی‌های نوت 11 که شامل مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شدند، در چین رونمایی کرد و حالا این شرکت با پرده برداری از ورژن 4G ردمی نوت 11 یک عضو جدید به این خانواده اضافه کرده است.

شیائومی ردمی نوت 11 4G

البته این گوشی صرفه نسخه 4G نوت 11 نیست، بلکه همان Redmi 10 با یک دوربین کمتر است. بنابراین Redmi Note 11 4G به تراشه مدیاتک هلیو G88، اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 و نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD همراه شده است.

ردمی نوت 11

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. البته در هنگام خواندن متن، این میزان به ۴۵ هرتز می‌رسد و در هنگام تماشای ویدیو نیز روی ۶۰ هرتز قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی Redmi Note 11 4G در حفره مرکزی نمایشگر جا خوش کرده است و در بدنه پشتی نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. بر خلاف ردمی 10 در اینجا خبری از حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق نیست.

از دیگر قابلیت‌های گوشی جدید ردمی می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری دستگاه، درگاه USB-C، اسپیکر‌های استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و فرستنده مادون قرمز اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز این مجموعه توسط یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌توان آن را با آداپتور سریع ۱۸ وات شارژ کرد. این گوشی هوشمند همچنین از شارژ سیمی معکوس ۹ وات نیز پشتیبانی می‌کند و با یک آداپتور ۲۲.۵ وات در جعبه همراه شده است.

ردمی نوت 11 4G در سه رنگ و دو نسخه عرضه خواهد شد. مدل مجهز به ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۵۵ دلار قیمت خواهد داشت و برای خرید نسخه مجهز به ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باید ۱۷۰ دلار هزینه کنید. کاربران چینی می‌توانند از ۱۰ آذر ماه این گوشی را تهیه کنند؛ اما هنوز عرضه آن در سایر بازار‌ها مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*