قیمت بیت کوین

کاهش قیمت بیت کوین باعث هجوم سرمایه گذاران شد!

آمارها نشان می‌دهند پس از این که قیمت بیت کوین طی روزهای گذشته کاهش یافت، شرکت‌های سرمایه‌گذاری به شکل گسترده به خرید این ارز دیجیتالی روی آوردند.

قیمت بیت کوین اخیرا پس ثبت یک رکورد تاریخی جدید طی چند روز با روند نزولی عجیبی مواجه شد و حتی با افزایش حدود 400 دلاری طی روز گذشته نیز قیمت آن از 57 هزار و 450 دلار فراتر نرفته است. در حالی که نزولی شدن ارزش بیتکوین باعث ایجاد ترس در بازار ارزهای دیجیتالی شده بود، آمارها نشان می‌دهد طی همین بازه بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری به میزان گسترده‌ای به خرید بیت کوین روی آوردند.

افزایش سرمایه‌گذاری با کاهش قیمت بیت کوین

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است شرکت‌های سرمایه‌گذاری طی روزهای گذشته که ارزش بیتکوین کاهش پیدا کرده بود، همانند گذشته به خرید این ارز دیجیتالی ادامه دادند. در واقع این سرمایه‌گذاران طی 7 روز گذشته حدود 154 میلیون لار ارز دیجیتالی خریداری کردند.

چنین حجم سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد کاهش ارزش بیتکوین باعث آشفتگی شرکت‌های سرمایه‌گذاری نشده و آنها با استفاده از چنین شرایطی به میزان چشمگیری ارز دیجیتالی خریداری کردند؛ چرا که بر این باورند ارزش بیت کوین در آینده نزدیک مجددا به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*