پوکو X4 / پوکو ایکس 3

شیائومی پوکو X4 و X4 NFC در راه است؛ احتمالا همان ردمی نوت 11 پرو با برند Poco

شیائومی پوکو X4 و X4 NFC به زودی معرفی خواهد شد. مشخصات Poco X4 با ردمی نوت 11 پرو یکسان است و تنها تفاوت آنها به نام این دو گوشی بر می‌گردد.

بیش از یک سال از زمان رونمایی پوکو X3 NFC می‌گذرد و اگرچه سری M پوکو با اضافه شن پوکو M4 پرو وارد نسخه 4 شده است، جدیدترین نمایندگان سری میان رده ایکس همچنان پوکو X3 NFC و X3 پرو هستند.

هرچند که قرار است شرایط به زودی تغییر کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، پوکو در حال کار روی مدل X4 برای بازار هند و مدل X4 NFC برای بازار‌های جهانی است. پوکو همچنان می‌خواهد از روش نامگذاری عجیب خود استفاده کند.

پوکو X4 / پوکو ایکس 3

پوکو ایکس 3 NFC

منبع منتشر کننده این خبر همچنین اعلام کرده است که این گوشی‌ها عملا همان ردمی نوت 11 پرو هستند که چندی پیش در چین رونمایی شد. البته این موضوع جای تعجب ندارد؛ زیرا پوکو ام 4 پرو نیز نسخه دوباره نامگذاری شده ردمی نوت 11 بود.

اگر این شایعه درست باشد، پوکو ایکس ۴ / NFC به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1080p مجهز خواهد شد. سکاندار این گوشی تراشه مدیاتک دایمنسیتی 920 خواهد بود و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 نیز آن را یاری خواهند کرد.

مجموعه دوربین پوکو X4 از حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. انرژی مورد نیاز این مجموعه نیز توسط یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پوکو x3 پر فروش ترین گوشی تو ایران بوده این پوکو x4 بیا بازار رو میگیره دستش میترکونه

    • X3 pro گوشي استثنایی هست. بعید میدونم با تراشه های دایمینسیتی بشه گوشی مثلش تولید کرد. میشه پیش بینی کرد یکی دو سال اینده هم x3 pro خواهان داشته باشه