گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition

اولین گوشی جهان با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی معرفی شد

گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition به عنوان نخستین موبایل جهان با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی رسماً معرفی شد.

کمپانی زد‌تی‌ای امروز از گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition در کنار گوشی ZTE Voyage 20 Pro، چندین روتر و ایرباد ZTE LiveBuds Pro رونمایی کرد. اما یک ویژگی منحصر به فرد باعث خاص شدن نسخه فضایی اکسون 30 اولترا شده است و آن هم برخورداری از 18 گیگابایت رم است!

اما این تمام ماجرا نیست. این گوشی به 1 ترابایت حافظه داخلی هم مجهز است تا نخستین گوشی جهان با پیکربندی حافظه 1 ترابایت حافظه +‌ 18 گیگابایت رم باشد. این گوشی تم فضایی به خود گرفته شامل رنگ مشکی و قابی با طرح‌های فضایی است. زد تی ای می‌گوید این گوشی را برای ادای احترام به اکتشافات فضایی و قهرمانان فضایی چینی طراحی کرده است.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition

جعبه این گوشی سورپرایزهای دیگری هم به همراه دارد. قاب محافظی که در داخل آن قرار گرفته تصویری از یک ایستگاه فضایی در حال چرخش به دور زمین را به سبک مینیمالیستی به نمایش می‌گذارد. یک قاب محافظ سفارشی دیگر از جنس فیبر کربن هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ایرباد بلوتوثی ZTE LiveBuds Pro Bluetooth که 55 دلار قیمت دارد را هم می‌توانید در جعبه گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition پیدا کنید.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition

به جز محتویات داخل جعبه، این گوشی کاملاً شبیه به نسخه اصلی خودش است. آن به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز شده و یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد منحنی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پشتیبانی از +HDR10 و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی روی قاب جلویی آن جای دارد. اما یکی دیگر از جذابیت‌های این گوشی، حضور سه دوربین 64 مگاپیکسلی روی قاب پشتی آن است.

اتفاقی که آن هم برای اولین بار در صنعت موبایل رخ می‌دهد. این سه را یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی همراهی می‌کند. در جلو هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. اما ظرفیت باتری این گوشی هم 4،600 میلی‌آمپر ساعت است که با سرعت بسیار سریع 66 وات شارژ می‌شود.

نسخه Aerospace Edition گوشی زد تی ای اکسون 30 اولترا با قیمت حدود 1،100 دلار وارد بازار چین می‌شود.