سامسونگ گلکسی A03

سامسونگ گلکسی A03 با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

به تازگی سامسونگ گلکسی A03 به همراه دوربین ارتقا یافته و باتری قدرتمند معرفی شده است. مشخصات سامسونگ Galaxy A03 را در ادامه مرور خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی A03s را در آگوست 2021 رونمایی و عرضه کرد. مدتی بعد شاهد رونمایی و معرفی گلکسی A03 Core بودیم و اکنون نیز سری جدید این گوشی هوشمند یعنی سامسونگ گلکسی A03 که وارث گلکسی A02 است معرفی شده است.

گلکسی A03 از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity-U با یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است. در پنل پشتی شاهد سیستم دوگانه دوربین که متشکل از یک لنز 48 مگاپیکسلی اصلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. لنز 48 مگاپیکسلی نسخه ارتقا یافته دوربین 13 مگاپیکسلی گلکسی A02 است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A03

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این گوشی هوشمند نگاهی بیندازیم باید بگوییم که گلکسی A03 مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای است که نام آن را نمی‌دانیم اما از دو خوشه ایجاد شده و حداکثر فرکانس آن نیز 1.6 گیگاهرتز خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A03

سامسونگ در خصوص نسخه اندروید و رابط کاربری One UI این گوشی چیزی نگفته است اما اطلاعاتی درباره گزینه‌های حافظه آن در دسترس است. این گوشی هوشمند دارای سه نسخه با حداقل رم 3 گیگابایتی و حداکثر 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت و یا 128 گیگابایتی است.

سامسونگ Galaxy A03 از قابلیت دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند و انرژی مورد نیاز آن را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. رنگ بندی این گوشی مشکی، آبی و قرمز خواهد بود. سامسونگ هنوز در خصوص قیمت و عرضه آن صحبتی نکرده است اما امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*