علت سقوط ناگهانی ارز دیجیتال کاردانو

علت سقوط ناگهانی ارز دیجیتال کاردانو چه بود؟

علت سقوط ناگهانی ارز دیجیتال کاردانو به سیاست‌های کارگزاری ای تورو (etoro) بر می‌گردد. پیش بینی روند رمزارز ADA یا کاردانو را اینجا بخوانید.

به تازگی صرافی ای تورو (etoro) در بیانیه‌ای اعلام کرده است که به زودی دو ارز دیجیتال کاردانو و ترون از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود. اما علت ریزش رمزارز کاردانو چه بوده است؟

همان‌طور که گفتیم با اعلام صرافی ای تورو، به نظر می‌رسد که دیگر آمریکایی‌ها قادر به معامله این ارز دیجیتال نخواهند بود. دو رمزارز کاردانو و تروم از تاریخ 31 دسامبر که مطابق حوالی 10 دی ماه است، در لیست سیاه قرار می‌گیرند و نمی‌توانند موقعیت‌های جدیدی برای خرید باز کنند.

علت سقوط ناگهانی ارز دیجیتال کاردانو

ممنوعیت معاملاتی تریدرهای آمریکایی باعث شده تا این ارز دیجیتال 7 درصد ریزش کند. همچنین کیف پول‌ها تنها تا 3 ماهه اول 2022 قابلیت برداشت دارند و پس از این تاریخ مسدود می‌شوند. صرافی ای تورو تاکنون حدود 5 میلیون کاربر دارد و در شرایطی که تمامیت بازار در هاله اصلاح و ریزش قرار دارند، افت کاردانو نیز امری ممکن بود.

رمزارز کاردانو از آن ارزهای دیجیتال قدرتمندی است که به واسطه پشتوانه قوی و پروژه‌های بی‌نظیرش می‌تواند روند رو به رشد خوبی داشته باشد. اما متاسفانه در 3 ماه اخیر روند این ارز دیجیتال ثابت و ریزشی بوده است.

پیش بینی‌ها حاکی از این است که اگر بازار به شرایط عادی خود بازگردد و پادشاه ارزهای دیجیتال (بیت کوین) به مسیر سبز خود ادامه دهد، آینده کاردانو نیز روشن خواهد بود. ای تورو یک بروکر یا همان کارگزاری است که در سال 2007 تاسیس شد.

علت سقوط ناگهانی ارز دیجیتال کاردانو

اولین هدف etoro فعالیت و گسترش دامنه کاری خود در بازار فارکس بود و هم اکنون در برخی از کشورهای توسعه یافته مانند لندن و بریتانیا، شعبه مرکزی دارد. همان‌طور که گفتیم اولین فعالیت کاری این کارگزاری قبرسی، بازار فارکس بود.

در سال 2009 ای تورو تصمیم گرفت که پلتفرم بصری خود را برای دو دسته از معامله‌گران، تاجران حرفه‌ای و مشتریان مبتدی راه‌اندازی کند و طوری باشد که تمامی امکانات در آن مهیا باشد.

پس از سال 2017 این شرکت تمرکز خود را روی بازار ارزهای دیجیتال گذاشته و به گسترش آن کمک شایانی کرده است. پلتفرم ای تورو به این صورت است که به شما دو گزینه برای سرمایه‌گذاری می‌دهد. اولین روش آفلاین است و می‌توانید بدون هیچ گونه اهرمی به معامله دارایی‌تان بپردازید. روش دوم سرمایه گذاری با استفاده از اهرم CFD است که به این معناست مشتری اختیاری روی دارایی خود ندارد و صرفا می‌تواند بین گزینه صعود و نزول ارز دیجیتال سرمایه گذاری کند. (حالت باینری آپشن)

در حال حاضر کاردانو به سمت کف حمایتی خود در حال حرکت است و اگر بتواند ضلع حمایتی را رو به پایین بشکند، محدوده قوی برای حمایت و تقاضا خواهد داشت. این ناحیه 1.500 دلاری است.