ریزش قیمت شیبا اینو

ریزش قیمت شیبا اینو همچنان ادامه دارد؛ روند نزولی کجا متوقف خواهد شد

به نظر می‌رسد ریزش قیمت شیبا اینو همچنان ادامه دارد. پیش‌بینی ارز دیجیتال شیبا اینو این است که پس از اتمام روند نزولی وارد کانال جدیدی می‌شود.

طی روزهای اخیر ارز دیجیتال شیبا اینو روند نزولی خود را طی می‌کند و مشخص نیست که ترمز این رمزارز چه زمانی کشیده می‌شود. ظاهرا پس از این افت شدید، روزهای سبزپوشی شیبا اینو از راه خواهد رسید.

کوین تلگراف با اشاره به روند نزولی رمزارز شیبا اینو، علت آن را عدم تمایل معامله‌گران به خرید آن دانسته است. اوایل سال جاری بود که شیبا اینو رشد حدود 535 درصدی را تجربه کرد. رشد این ارز دیجیتال مرهون کمک معامله‌گران خرد بود.

ریزش قیمت شیبا اینو تا کجا ادامه خواهد داشت؟

28 اکتبر 2021 بود که دارندگان شیبا اینو روزهای خوبی داشتند. رشد ناگهانی این رمزارز در عرض چند هفته و سود کلان برای برخی از آنها شیرین بود. پس از این صعود، حالا با افت 60 درصدی آن روبه‌رو هستیم. نزول 60 درصدی شیبا اینو در صرافی بایننس نیز باعث شد که تریدرها تمایلی برای خرید نداشته باشند.

طی 5 روز ارزش 28.31 میلیارد دلاری این ارز دیجیتال به 21.30 میلیارد دلار رسید و ریزش قیمت شیبا اینو همچنان ادامه دارد. جستجویی در خصوص کلمات کلیدی گوگل نیز نشان می‌دهد که کاربران دیگر مثل سابق به دنبال این رمزارز نیستند. گر چه اصلاح جزئی از بازی ارزهای دیجیتال و هر بازار دیگری است اما چنین اصلاحی محبوبیت 100 درصدی شیبا اینو را به 20 رسانده است.

ریزش قیمت شیبا اینو

تا چندی پیش امید برای بازگشت و احیای ارز دیجیتال شیبا اینو و حمایت شدن روی خط حمایتی تکنیکال وجود داشت اما با از دست رفتن این خط، افت بیشتر آن رقم خورد. برخورد به خط حمایتی فیبوناچی احتمال اوج گیری این رمزارز را در پی دارد.

اگر روی این سطح حمایت شود انتظار می‌رود شیبا اینو خودش را برای سقف کانال 0.00004773 دلار آماده کند. از طرف دیگر اگر حمایت مذکور نیز از دست برود، باید شاهد شیبا اینو 0.00002394 دلاری باشیم. همچنین یکی از تحلیلگران این رمزارز محدوده حمایتی مذکور را برای خرید مناسب دانست.

پس از تاریخ 28 اکتبر و با رسیدن به قیمت 0.00008854 دلاری، حالا شیبا اینو در مسیری نزولی در حرکت است. اگر این روند نزولی پایان بپذیرد، مجددا شاهد اوج گیری آن خواهیم بود. مطابق پیش‌بینی‌های جدید شیبا اینو تا 0.000051 دلاری می‌رود و اگر خط مقاومتی‌اش را بشکند کانال 0.0001 دلاری برای آن متصور می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*