گوشی ZTE Voyage 20 Pro

گوشی ZTE Voyage 20 Pro با قیمت اقتصادی و امکانات مناسب معرفی شد

زد تی ای از یک محصول اقتصادی، گوشی ZTE Voyage 20 Pro با نمایشگر امولد و شبکه 5G رونمایی کرد. مشخصات فنی، قیمت و امکانات آن را در ادامه بخوانید.

کمپانی زد تی ای امروز از اولین گوشی جهان با یک رم 18 گیگابایتی به نام ZTE Axon 30 Ultra Aerospace Edition‌ رونمایی کرد. اما به همراه آن محصولات دیگری نیز رونمایی شدند که یکی از آن‌ها گوشی ZTE Voyage 20 Pro است.

گوشی‌ساز چینی این گوشی را با یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نسبت تصویر صفحه به بدنه 93.8 درصدی طراحی کرده است. این نمایشگر نرخ رفرش 90 هرتزی دارد و نرخ نمونه‌برداری لمس آن هم 360 هرتز است. نمایشگر گوشی ZTE Voyage 20 Pro می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ و رنگ‌های 10 بیتی را روی پنل فول اچ‌دی پلاس خود به نمایش بگذارد. این پنل حتی از ویدیوهای HDR10 و فضای رنگی DCI P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی ZTE Voyage 20 Pro

گوشی Voyage 20 Pro به فناوری Super Antenna 3.0 مجهز است که به ادعای سازنده تماس‌های تلفنی پایدارتر و سرعت دانلود سریع‌تری را با ترکیبی از شبکه‌های 4G+5G+Wi-Fi ارائه می‌کند. برای استفاده از این فناوری کافیست گزینه Speed Mode را فعال کنید.

در زیر قاب این گوشی یک باتری 5،100 میلی‌آمپر ساعتی جای گرفته که با سرعت بالای 66 وات شارژ می‌شود. روی قاب پشتی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین عریض 120 درجه‌ای و یک دوربین ماکرو قرار دارد. در جلو هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی از چیپست دایمنسیتی 720 مدیاتک قدرت می‌گیرد و در یک نسخه با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. علاوه بر این، در نسخه‌های رنگی با شیب رنگی سبز تیره، آبی دو رنگ و شیب رنگی صورتی ارائه می‌شود. قیمت این محصول 345 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*