تویوتا اف جی کروزر

مشخصات، امکانات و تصاویر تویوتا اف جی کروزر جدید منتشر شد

تویوتا اف جی کروزر جدید در راه است. مدل جدید این شاسی بلند ژاپنی اکنون از ظاهری مدرن و جذاب نسبت به قبل بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت تویوتا با شاسی بلند اف جی کروز نتوانست در بازار آمریکا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند، از این رو قصد دارد با ارائه مدل جدیدی از آن سهم بیشتری از بازار شاسی بلندها را به خود اختصاص دهد. تصاویری که از تویوتا اف جی کروزر جدید منتشر شده نشان می‌دهند این شاسی بلند جدید نسبت به قبل اکنون از ظاهری مدرن و جذاب بهره می‌برد.

تویوتا در سال 2006 با عرضه اف جی کروزر توانست نگاه بسیاری را در بازارهای مختلف به خود جلب کند، اما این موفقیت‌ها در بازار آمریکا تکرار نشد؛ چرا که این شاسی بلند ژاپنی باید در زمان رکود بزرگ اقتصادی آمریکا در آن سال‌ها با جیپ رانگر قدرتمند نیز رقابت می‌کرد. این شاسی بلند ژاپنی پس از آن همچنان با فراز و نشیب زیادی مواجه بوده و بسیاری از کارشناسان اف جی کروزر را یک محصول شکست خورده در بازار آمریکا می‌دانستند، اما اکنون تویوتا قصد دارد برای حضور پرقدرت در این بازار اف جی کروزر را به شکل کامل تغییر دهد.

مشخصات تویوتا اف جی کروزر جدید

تویوتا اف جی کروزر

به تازگی رندرهای غیر رسمی از اف جی کروزر جدید منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو آمده تا با رقبای قدرتمند خود به رقابت بپردازد. این شاسی بلند ژاپنی اکنون از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد که در تصاویر منتشر شده همچنان می‌توان ساختار عجیب این خودرو را مشاهده کرد.

تویوتا اف جی کروزر

در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره کوچک هستیم که در وسط آن نماد تویوتا به چشم می‌خورد. همچنین دو طرف آن چراغ‌های دایره‌ای شکل و چراغ‌های راهنمای افقی نیز قرار دارند. یک ورودی هوا هم در بالای مشبک نصب شده است. این خودرو همانند نسخه اصلی خود همچنان از یک سپر جلوی بزرگ با ظاهری پلاستیکی بهره می‌برد.

تویوتا اف جی کروزر

هرچند تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که تویوتا اف جی کروزر جدید اکنون از استایل جذابی بهره می‌برد، اما همچنان به اندازه فورد برانکو از دارای ظاهری خشن و به اندازه جیپ رانگر جادار نخواهد بود. برای اطراف چرخ‌های این خودرو نیز از روکش ظریفی استفاده کرده‌اند که به دلیل چین و چروک‌های ورق فلزی دارای ظاهری همانند گلگیر است. از بخش عقب این خودرو تصویری منتشر نشده، اما احتمالا تویوتا برای این بخش چراغ بیرون‌زده مانند مدل اصلی را در نظر خواهد گرفت.

تویوتا اف جی کروزر

در حال حاضر تویوتا برنامه‌ای برای عرضه این خودرو به بازار آمریکا ندارد. البته تویوتا در سال 2018 اعلام کرده بود یک خودرو آفرود جدید و کوچک را برای بازار آمریکا عرضه می‌کند، اما تاکنون آن را عملی نکرده و در حال حاضر مشخص نیست تویوتا اف جی کروزر جدید چه زمانی در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. فعلا تویوتا برنامه توسعه این خودرو را دنبال می‌کند تا بتواند آن را به سایر بازارهای هدف خود عرضه کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام یه خوری میگید نو راهه که انگار تو گمرک بندر امام دپو شده اماده مردم برن ترخیص کنند ، اینا فقط عکسش برا ما میاد نه خودش

  2. سلام یه خوری میگید نو راهه که انگار تو گمرک بندر امام دپو شده اماده مردم برن ترخیص کنند ، اینا فقط عکسش برا ما میاد نه خودش

  3. گران و غیر ممکن

  4. آنقدر گران هستند که فقط باید عکس اونا رو دید و تمام

  5. فقط اف جی کروز ماشاالله اینقدر توپ است