پدیده

پدیده خودروساز شد؛ وانت و ون پدیده در راه است

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده با اعلام اینکه شرکت خودروسازی پدیده خراسان مجوز تاسیس را دریافت کرده گفت در آینده‌ای نزدیک انواع وانت سبک و ون را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

سعید ورودی، مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده عنوان کرد سازمان صمت خراسان رضوی مجوز تاسیس شرکت خودروسازی پدیده خراسان را به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صادر کرد تا این شرکت به یکی از خودروسازان داخلی تبدیل شود. وی افزود البته این شرکت خودروسازی تحت مالکیت شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز قرار خواهد داشت.

جزئیات تولید خودرو توسط شرکت پدیده

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که اعضای هیئت‌مدیره این شرکت را افراد با تجربه در صنعت خودروی کشور تشکیل می‌دهند گفت طبق بررسی‌های اقتصادی بر این باوریم که تولید خودرو کاری شامل انواع وانت سبک و ون 10 نفره هم‌اکنون برای این شرکت خودروسازی گزینه‌ای مناسبی محسوب می‌شود. وی افزود در همین راستا برای انتخاب شریک خارجی و انتخاب محل مناسب برای اجرای پروژه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

سعید ورودی درباره زمان تولید و عرضه اولین محصول شرکت خودروسازی پدیده عنوان کرد طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، ظرف کمتر از یک سال آینده شاهد عرضه نخستین محصولات تولیدی این شرکت به بازار خواهیم بود. وی با اشاره به تهیه مدارک و مستندات ضروری برای ارائه به مراجع قانونی گفت با ارائه این مدارک و بعد از کمک‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شده سرانجام مجوز تاسیس خودروی کار با ظرفیت تولید سالانه 70 هزار دستگاه وانت سبک تا 5.3 تن و 10 هزار دستگاه خودرو سواری با ظرفیت 10 نفر را دریافت کردیم.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده در ادامه بیان کرد هیئت‌مدیره این شرکت خودروسازی بعد از صدور مجوز تاسیس اقدامات لازم برای تولید و عرضه خودروهای کار را در دستور کار خود قرار داده است. وی خاطرنشان کرد هم‌اکنون جایگزینی وانت‌های فرسوده و نوسازی ناوگان بار درون شهری به عنوان یکی از اقدامات ضروری محسوب می‌شود که این شرکت خودروسازی قصد دارد با اقدامات خود گام بزرگی را در این حوزه بردارد.