محبوب ترین گوشی های هوشمند

محبوب ترین گوشی های هوشمند در سه فصل اول 2021 ؛ سامسونگ، اپل و دیگر هیچ

فهرست محبوب ترین گوشی های هوشمند دنیا در سه فصل اول سال 2021 منتشر شده است و جالب اینکه به جز اپل و سامسونگ برند دیگری در میان ۵ گوشی پرفروش دنیا نماینده ندارد.

با وجود اینکه سیستم عامل اندروید سهم بسیار بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است؛ اما مدل‌های مختلف آيفون همچنان از محبوبیت بسیار بالایی در دنیا لذت می‌برند. وفاداری کاربران اپل سبب شده که این شرکت حضور پررنگی در فهرست محبوب‌ترین گوشي‌ها هوشمند دنیا در سه فصل اول 2021 داشته باشد.

به گزارش موسسه IDC، آيفون 12 پرفروش‌ترین گوشی ۹ ماه اخیر بوده است. پس از پرچمدار سال گذشته اپل، گوشی اقتصادی گلکسی A12 سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفته است و درجایگاه سوم تا پنجم نیز به ترتیب آيفون 11، آيفون 12 پرو مکس و آيفون 12 پرو دیده می‌شوند.

محبوب ترین گوشی های هوشمند

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه سری آيفون 13 در بازار‌های جهانی نگذشته است و به همین خاطر هنوز نتوانسته از نظر فروش از سری آيفون 12 پیشی گیرد. هرچند که با توجه به استقبال کاربران از گوشی‌های 2021 اپل، احتمالا به زودی در لیست محبوب ترین گوشی های هوشمند حضور خواهند یافت.

متاسفانه IDC میزان فروش این گوشی‌ها را اعلام نکرده است. احتمالا این موسسه قصد دارد تا پایان سال میلادی جاری صبر کرده و سپس آمار نهایی فروش گوشی‌های مختلف را منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*