ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این مطلب ویژگی‌های طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 را بررسی می‌کنیم تا ببینیم هواوی Watch 3 پرو و پایه از نظر ظاهری چه حرف‌هایی برای گفتن دارند.

شرکت چینی هواوی حضور فعالی در بازار گجت های پوشیدنی، به خصوص ساعت های هوشمند دارد و محصولات جذاب و متنوعی را در این دسته از محصولات به بازار عرضه می‌کند. یکی از بهترین این محصولات، ساعت های هوشمند سری هواوی واچ 3 – Huawei Watch 3 است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های عالی و قابلیت‌های کاربردی و عملکردی، در بخش طراحی ظاهری و کیفیت ساخت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جزو جذاب‌ترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می‌شود.

در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 را بررسی کنیم تا ببینیم هواوی برای ظاهر این گجت جذاب خود، چه نوآوری‌ها و مشخصاتی را ارائه کرده است.

قبل از بررسی طراحی هواوی Watch 3 باید بگوییم که این سری در دو نسخه پایه و پرو روانه بازار می‌شود که تفاوت‌هایی در طراحی و ساخت با یکدیگر دارند. ویژگی‌های عملکردی و سنسورهای این دو نسخه یکسان هستند و هواوی امکانات یکسانی را در اختیار مشتریان هر دو نسخه قرار داده است و فقط باید طبق سلیقه خود یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید.

ویژگی های طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

کیفیت ساخت و سبک طراحی

حس زیبایی‌شناختی، اولین چیزی است که در مواجهه با ساعت های هوشمند سری هواوی واچ 3 توجه شما را به خود جلب می‌کند. هر دو نسخه پایه و به خصوص Pro به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند تا قابلیت هماهنگی با هر نوع استایل و پوششی را داشته باشند. شما می‌توانید این ساعت‌ها را با هر نوع لباسی، از کت و شلوار کلاسیک گرفته تا تیپ اسپورت، به خوبی ست کنید. ساختار گرد نمایشگر و قاب ساعت نیز باعث شده بتوانید در هر شرایطی آن را با اجزای پوشش ظاهری خود هماهنگ کنید.

در ساخت هواوی واچ 3 پرو از قاب تیتانیومی و بخش پشتی سرامیکی استفاده شده و نسخه پایه هم با قابی از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است،‌ اما نوع پوشش بخش پشتی آن همان سرامیک نسخه پرو است. مقاومت هر دو نسخه در برابر خط و خش و سقوط از ارتفاع، بسیار بالا بوده و در طراحی و ساخت آنها، نهایت دقت و استحکام به کار رفته است.

نسخه پایه بدون بند فقط 54 گرم و نسخه پرو نیز 64 گرم وزن دارند. معمولا محصولات رده بالا و کلاسیک شرکت‌های فعال در این حوزه، وزن سنگین‌تری دارند که این وزن بالا باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت، دست شما خسته شود، اما سری هواوی واچ 3 ساعت‌های بسیار سبکی هستند. هواوی تلاش کرده علاوه بر حفظ کیفیت و کلاس کاری این ساعت‌ها، وزن آنها را نیز نسبت به سایر ساعت‌های کلاسیک تا یک سوم کاهش دهد و به این ترتیب خبری از معایب وزن سنگین ساعت روی مچ دست شما نخواهد بود.

ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

طراحی و ویژگی‌های نمایشگر

هر دو نسخه هواوی Watch 3 دارای نمایشگر امولد با ابعاد 1.43 اینچ و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ هستند. قطر قاب نسخه پرو با توجه به وجود یک فریم مدرج اضافی به 48 میلی‌متر می‌رسد، اما در نسخه پرو که این فریم مدرج وجود ندارد، شاهد طراحی جمع‌وجورتر با قطر 46 میلی‌متر هستیم.

در نسخه پایه از شیشه محافظ 2.5 بعدی روی نمایشگر استفاده شده که منحنی و هارمونی ایده‌آلی را در هنگام استفاده پیش روی کاربر قرار می‌دهد. اگر هم ظاهر کاملا تخت و کلاسیک را می‌پسندید، هواوی واچ 3 پرو برای شما طراحی شده که حس بهتری را در هنگام استفاده برای بسیاری از کاربران فراهم می‌کند.

دکمه‌های کاربردی و مفید

در نگاه اول به نظر می‌رسد هواوی واچ 3 فقط یک دکمه ثابت فشاری روی بخش پایین و راست بدنه و یک دکمه چرخان در بالای آن دارد و این تنها راهکارهای غیر لمسی استفاده از این ساعت های هوشمند است؛ اما این طور نیست و هواوی ابتکار جالب توجه دیگری را ارائه داده و یک دکمه حساس به فشار را در زیر پنل نمایشگر تعبیه کرده است. شما به آسانی و از طریق رابط کاربری ساعت می‌توانید این دکمه حساس به فشار را برای انجام عملیات‌های مورد نظر خود تنظیم و شخصی‌سازی کنید.

دکمه‌های جانبی ساعت، رنگ یکسانی با قاب و بدنه دستگاه دارند و دکمه چرخان هم به گونه‌ای تنظیم شده است تا وقتی تمایلی به استفاده از رابط کاربری لمسی نداشتید، به راحتی بتوانید بین منوها جابه‌جا شوید و گزینه‌های مختلف را انتخاب کنید. یک دکمه ثابت دیگر هم در پایین صفحه وجود دارد که حس لذت‌بخشی از لمس و فشردن آن خواهید داشت و از آن می‌توانید برای انتخاب یا عملکردهای دیگر در منوها استفاده کنید.

ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

بندها

علاوه بر بخش طراحی ظاهری نسخه‌های پایه و پرو، تفاوت‌هایی در بندهای این دو نسخه نیز به چشم می‌خورد. برای نسخه پرو به صورت اختصاصی، دو نوع بند تیتانیومی و چرمی عرضه شده و برای نسخه پایه هم بندهای فلوروالاستومر، چرمی، نایلون و استیل ارائه می‌شود. استفاده از هر یک از این بندها می‌تواند منجر به هماهنگی شما و ساعتتان با شرایط مختلف شود.

هر دو نسخه هواوی واچ 3 امکان استفاده از بندهای 22 میلی‌متری استاندارد موجود در بازار را دارند و اگر هم دوست داشتید به جز پیشنهادهای هواوی، از بند دیگری برای ساعت های سری واچ 3 خود استفاده کنید، هیچ مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی آنها را در بازار تهیه و به ساعت خود وصل کنید.

ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

جمع بندی

در نهایت لازم است بگوییم که ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 با حداکثر دقت و ظرافت طراحی و ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید ساعت بزرگ‌تر و کلاسیک‌تری را روی مچ دست خود ببندید، به سراغ نسخه پرو با قاب 48 میلی‌متری بروید. اگر هم ساعت کوچک‌تر و جمع‌وجورتری را برای مچ دست ظریف خود (مثلا بانوان) می‌خواهید، نسخه پایه انتخاب مناسب‌تر و ایده‌آل‌تری برای شما خواهد بود.

هر دو نسخه پایه و Pro ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 با انواع تیپ‌های ظاهری و مد‌های مختلف سازگار و هماهنگ هستند و می‌توانید بندهای آنها را نیز با هر رنگ غالبی در پوشش خود ست کنید. این ساعت های هوشمند جزو زیباترین و جذاب‌ترین ساعت‌های موجود در بازار هستند و تمام کاربران با هر نوع سلیقه و نیازی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*