اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 8

بروزرسانی اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 8 منتشر شد

با تأخیر یک ساله، سرانجام بروزرسانی اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 8 – Xiaomi Redmi Note 8، پرفروش‌ترین گوشی تاریخ شیائومی منتشر شد.

شیائومی سال 2019 از گوشی ردمی نوت 8 رونمایی کرد و این محصول خیلی سریع به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ شیائومی تبدیل شد. قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، باعث این محبوبیت بود. به دلیل استقبال خوب مشتریان، شیائومی تلاش کرد پشتیبانی خوبی را به میلیون‌ها کاربر این گوشی در سراسر جهان ارائه کند.

علی‌رغم آپدیت‌های MIUI، پشتیبانی این کمپانی برای آپدیت‌های اندروید با تأخیر مواجه است. این گوشی با اندروید 9 پای عرضه شد و اوایل سال اندروید 10 را دریافت کرد. اکنون یک سال بعد از دریافت اولین به‌روزرسانی، بروزرسانی اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 8 منتشر شده است. هرچند این آپدیت با تأخیر منتشر شد؛ ولی دریافت آن بهتر از دریافتن نکردنش است. با این اوصاف، این گوشی میان‌رده اکنون 2 آپدیت مهم اندروید را دریافت کرده است.

ردمی نوت 8 اواخر سال 2021 در حال دریافت نسخه سال 2022 پلتفرم اندروید است. شاید این بد به نظر برسد، اما اینکه گوشی میان‌رده شیائومی دومین آپدیت بزرگ اندروید را هم دریافت کرده، نکته مثبتی است. بعید است کسی انتظار داشته باشد این گوشی اندروید 12 را دریافت کنید؛ مشکل اینجاست که نسخه جهانی این گوشی باید کمی زودتر اندروید 11 را دریافت می‌کرد. کاربران چینی ماه مارس این به‌روزرسانی را دریافت کردند. چند ماه بعد هم نوبت به کاربران هندی رسید که این آپدیت را دریافت کنند. هرچند این آپدیت با MIUI 12.0.1.0 به دست کاربران رسیده بود و خبری از نسخه پیشرفته MIUI 12.5 نبود.

بروزرسانی اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 8 با حجمی فراتر از 2 گیگابایت و نسخه فریمور MIUI 12.0.1.0.RCOINXM منتشر شده است. این آپدیت پچ امنیتی ماه اکتبر اندروید را هم ارائه می‌کند.

ما نمی‌دانیم که آیا شیائومی آپدیت MIUI 13 را هم برای این گوشی منتشر خواهد کرد یا خیر. با این حال سر راه این اتفاق مشکل بزرگی دیده نمی‌شود که بخواهد جلوی انتشار آن را بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*