کلوت مکث موتور

شرایط فروش و قیمت قطعی پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد

شرایط فروش و قیمت قطعی پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد. مکث موتور پیکاپ کلوت را با قیمت قطعی در آذر 1400 به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مکث موتور اخیرا از پیکاپ جدید کلوت به صورت رسمی پرده برداشت و اکنون قصد دارد آن را برای رقابت با سایر پیکاپ‌های موجود در ایران به بازار عرضه کند. مشتریان می‌توانند این پیکاپ جدید را از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 8 آذر 1400 از طریق وبسایت شرکت مکث خودرو سفارش دهند.

گفتنی است پیکاپ کلوت مکث خودرو به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین یک گیربکس 6 سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط فروش و قیمت قطعی پیکاپ کلوت مکث موتور را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش و قیمت کلوت مکث موتور

شرکت مکث خودرو قصد دارد پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را با قیمت 799 میلیون تومان به بازار عرضه کند. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و آبی کربنی در مدل 1400 به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو نیز 30 روز کاری خواهد بود. گفتنی است فقط افراد بالای 18 سال اجازه ثبت نام را دارند و به هر کد ملی نیز فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پیکاب کلوت مشخصات